جوانان صاحب فکر در اولویت پست‌های مدیریتی مازندران

استاندار مازندران گفت: افراد جوان، شایسته و صاحب فکر اولویت اصلی در بکارگیری مدیران مازندران خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در نشست فعالان سیاسی و حامیان دولت، شهرگرایی و محله گرایی را دو عامل بازدارنده توسعه مازندران برشمرد و گفت: استان با اتاق فرمان‌های متعدد مدیریت نمی‌شود.

وی فقر و شکاف طبقاتی را موجب نا امیدی مردم برشمرد و افزود: شناسایی ظرفیت‌ها و حلقه‌های مفقوده کسب و کار به تولید و اشتغال در استان رونق می‌بخشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه افزایش افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خدمت نیست، گفت: حمایت از کشاورزان، تولیدکنندگان و روستاییان از اولویت‌های دولت است.

اسلامی به تشکیل کمیته ارزیابی انتصابات در استان اشاره کرد و افزود: افراد جوان، شایسته و صاحب فکراولویت اصلی در بکارگیری مدیران مازندران خواهند بود.

وی گفت: توسعه اقتصادی دریا محور، گردشگری مدیریت شده، بوم گردی و رونق صنایع دستی، چرخ اقتصادی مازندران را به حرکت درمی آورد و زمینه امید و نشاط مردم استان را فراهم می‌کند.

اسلامی بر توسعه تبادلات و تقویت روابط بین الملل تاکید کرد و گفت: صنعتگران و تولید کنندگان مشغول به فعالیت در استان مورد بی مهری قرار می‌گیرند.

استاندار مازندران افزود: توسعه اقتصادی دریا محور، گردشگری مدیریت شده، بوم گردی و رونق صنایع دستی، چرخ اقتصادی مازندران را به حرکت درمی آورد و زمینه امید و نشاط مردم استان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/آ

ناکارآمدی مدیریتی باید خاتمه یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار