کاشانی: تمدید قرارداد بازیکنان با نظر برانکو انجام می شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی با نظر برانکو انجام می شود.

کاشانی: تمدید قرارداد بازیکنان با نظر برانکو انجام می شودجعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس اظهار کرد: گرشاسبی گزارشی از اقدامات انجام شده در باشگاه را در جلسه ارائه کرد و در مورد برنامه های باشگاه هم تصمیماتی گرفتیم. باشگاه روند رو به رشد خود را ادامه می دهد. مصوبات هیئت مدیره هم با تلاش گرشاسبی پیگیری می شود.

او ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان نظر مثبتی در مورد اقدامات انجام شده در باشگاه پرسپولیس دارد و باشگاه هم در جهت پویایی فرهنگ جامعه گام برمی دارد.

تمدید قرارداد بازیکنان در جلسه کمیته فنی مطرح می شود 

کاشانی درباره وضعیت پایان قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس گفت: این موضوع در کمیته فنی مطرح می شود و برانکو هم در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی نظر نهایی خود را اعلام می کند. همچنین بازیکنانی از تیم های پایه باید پرورش یابند تا در تیم بزرگسالان با مشکل مواجه نشویم.

اطلاعی از تماس با برانکو ندارم 

او درباره تماس با برانکو بیان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم. به هر حال آرزوی هر مربی  است که عضو باشگاه بزرگ پرسپولیس شود و برانکو هم از این امر مستثنی نیست.

کاشانی درباره وضعیت مدیرعامل جدید پرسپولیس گفت: هیئت مدیره و گرشاسبی کارها را به خوبی پیش می برند تا تیم دچار مشکل نشود. اگر هدف باشگاه مشخص باشد آینده درخشانی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

مسئولان باشگاه پیگیر رفع محرومیت هستند 

او درباره وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس گفت: گرشاسبی و مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر حل محرومیت هستند و به طور حتم رای به نفع باشگاه صادر می شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره دستگیری مقصران آتش سوزی باشگاه خاطر نشان کرد: من هم از طریق رسانه ها شنیدم و امیدوارم مشکلات حل می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار