پلوسی و شومر درباره دیدار دوباره با ترامپ بر سر بودجه ابراز خوش‌بینی کردند

نانسی پلوسی و چاک شومر، سران حزب دمکرات در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا درباره مذاکره پیرامون حل مشکلات با جمهوریخواهان و ترامپ بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دمکراتیک لیدرز؛ نانسی پلوسی و چاک شومر، سران حزب دمکرات در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا درباره مذاکره پیرامون حل مشکلات با جمهوریخواهان و ترامپ بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

نانسی پلوسی رهبر اقلیت دمکرات‌ها در مجلس نمایندگان و چاک شومر رهبر این حزب در سنای آمریکا بیانیه ذیل را بعد از پذیرش دعوت رئیس جمهور برای دیدار با آنان و سران حزب جمهوری خواه در روز پنجشنبه برای بحث درباره برنامه‌های آخر سال منتشر کردند.
در این بیانیه آمده است:
ما از اینکه کاخ سفید اقدام به برقراری ارتباط و برگزاری دیدار دوم را درخواست کرده است خرسندیم. ما امیدواریم رئیس جمهور با گشاده روئی وارد این دیدار شود نه اینکه از پیش تصمیم گرفته باشد توافق قابل دسترسی نیست.

ما باید درباره بودجه به توافقی دست یابیم که به صورتی متوازن بودجه نیرو‌های مسلح و اولویت‌های اساسی کشورمان را از جمله بحران مواد مخدر، مستمری و تامین زیرساخت‌های شهری را گسترش دهد.

باید برای مراکز بهداشتی بودجه لازم در نظر گرفته شود و نیز به فکر کمک به آمریکایی‌هایی بود که همچنان از فجایع طبیعی آسیب دیده اند. همچنین باید اقدامی فراحزبی برای تصویب قانون DREAM درباره امنیت مرز‌ها انجام گیرد. در واقع اقدام فراحزبی است که همواره در چنین مواردی می‌تواند پیش روی ما باشد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است در حالی که گفتگو با همکاران جمهوری خواه ادامه دارد، ما امیدواریم رئیس جمهور برای توافقی که بتواند با آن نیاز‌های فوری مردم آمریکا تامین و دولت همچنان به فعالیت‌های خود ادامه بدهد، با گشاده روئی برخورد کند.

انتهای پیام/

بیانیه مشترک سران حزب دمکرات در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار