فرماندار

طرح‌های راه‌سازی شهرستان جم با مشارکت وزارت نفت اجرا می‌شود

فرماندار جم با تاکید بر تکمیل جاده جم به پالایشگاه گاز این شهرستان گفت: وزارت نفت در اجرای طرح‌های راهسازی مشارکت می‌‌کند و تکمیل و ایمن سازی محور جم به پالایشگاه گاز در اولویت قرار دارد.

طرح‌های راه‌سازی شهرستان جم با مشارکت وزارت نفت اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  فتح‌الله نوروزی در آیین معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جم  با تاکید بر توجه به طرح های راهسازی در محورهای مختلف شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم به سبب شرایط جغرافیایی خاص نیازمند توجه ویژه در حوزه راه‌هاست.

وی، با بیان اینکه جم با ارتفاع 700 متری از سطح دریا و محصور شدن در میان رشته کوه‌های زاگرس جنوبی نیازمند نگاه ویژه در حوزه احداث و نگهداری راهداری است خاطر نشان کرد: بخش زیادی از راه‌های مواصلاتی شهرستان جم در مسیرهای کوهستانی واقع است و در فصل زمستان و بارندگی خسارات جدی به راه‌ها وارد می شود.

نوروزی تقویت بدنه فنی و کارشناسی اداره راهداری جم را از اولویت های مهم برشمرد و تاکید کرد: شرایط شهرستان جم ایجاب می‌کند اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جم هم در بحث امکانات راهداری و هم نیروی انسانی تقویت شود.

فرماندار جم با اشاره به اینکه در شهرستان جم بیش از 330 کیلومتر جاده و راه وجود دارد تصریح کرد: 25 کیلومتر  از محورهای شهرستان جم بزرگراهی، 160 کیلومتر راه روستایی و 123 کیلومتر راه اصلی و بقیه فرعی است.

نوروزی با تاکید بر تکمیل جاده جم به پالایشگاه گاز این شهرستان افزود: تکمیل و ایمن سازی محور جم به پالایشگاه گاز در اولویت قرار دارد که این مهم با مشارکت وزارت نفت اجرا می‌‌شود.

فرماندار جم ضمن تقدیر از عملکرد و تلاش‌های یک‌ساله سرپرست سابق اداره راهداری جم اظهار امیدواری کرد رئیس جدید بتواند گام‌های موثری در راستای خدمات رسانی به مردم و افزایش رضایت‌مندی‌ها بردارد.

وی با تاکید بر همراهی و حمایت از رئیس جدید اداره راه جم در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم، خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری با مجموعه مدیریتی شهرستان از پیش نیازهای موفقیت است و قطعا در مسیر توسعه و رفع مشکلات همراه و همگام مجموعه راهداری خواهیم بود.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات احمد احمدی سرپرست راهداری جم، سامان قلی‌پور به عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم منصوب شد.

انتهای پیام/پ

اجرای طرح‌های راه‌سازی شهرستان جم با مشارکت وزارت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.