گازگرفتگی 2 تن از کارکنان بهره برداری پالایشگاه آبادان

2 تن از کارکنان بهره برداری شرکت پالایش نفت آبادان هنگام آماده سازی کارهای تعمیراتی دچار گازگرفتگی شده و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان روز گذشته اعلام کرد:  دو نفر از کارکنان بهره برداری شرکت پالایش نفت آبادان ظهر امروز هنگام انجام مراحل آماده سازی برای تعمیرات دچار گازگرفتگی شدند.

این منبع افزود: این 2 مصدوم در کمترین زمان ممکن توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان منتقل شدند ، خوشبختانه هیچ خطر جدیی این 2 مصدوم را تهدید نمی کند ولی در هر حال برای مداوای بیشتر و اطمینان از سلامتی کامل در این بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته اند.

پالایشگاه نفت آبادان، بزرگترین پالایشگاه ایران است که سال 1291 هجری شمسی ساخته شد و تا آغاز جنگ ایران و عراق در سال 1359 بزرگترین پالایشگاه دنیا با ظرفیت تصفیه 628 هزار بشکه در روز بود.

پس از برقراری آتش بس عملیات بازسازی فاز اول این پالایشگاه با ظرفیت 130 هزار بشکه در روز آغاز و فروردین ماه 1368 با حضور مقام معظم رهبری واحد بازسازی شده تقطیر 85 وارد مدار تولید شد.

هم اکنون پالایشگاه آبادان روزانه 23 درصد کل بنزین و 26 درصد بنزین پالایشگاهی ایران را تأمین می‌کند.

شرکت پالایش نفت آبادان با وسعت 495 هکتار و تصفیه بیش از 400 هزار بشکه نفت خام در روز به عنوان بزرگترین پالایشگاه نفت کشور، در راستای سیاستی های جمهوری اسلامی ایران و سند چشم انداز 20 ساله مبنی بر توسعه پایدار و صیانت از محیط زیست اقدام به اجرای پروژه های عظیمی کرده که هر یک از این پروژه ها علاوه بر اصلاح الگوی مصرف، کاهش آلاینده های زیست محیطی و بهبود وضعیت اقتصادی تاثیر به سزایی در افزایش تولید فرآورده های نفتی دارد.

انتهای پیام/د

گازگرفتگی کارکنان بهره برداری پالایشگاه آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.