رئیس دانشکده دندانپزشکی اصفهان گفت: انجمن اندودنتیست‌های ایران 450 عضو دارد و در 15 دانشکده دندانپزشکی کشور سالیانه حدود 50 متخصص ریشه‌درمانی دندان به جامعه پزشکی کشور معرفی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس‌علی خادمی  امروز در سومین سمپوزیوم بین‌المللی اندودنتیست‌های ایران اظهار کرد: خدمت همه همکاران، مسؤولان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همه اندودانتیست‌ها خیر مقدم عرض می‌کنم و امیدوارم برنامه علمی خوبی داشته باشیم و کارگاه‌های علمی سبب ارتقای دانش ریشه‌درمانی دندان شود.

وی افزود: انجمن اندودنتیست‌های ایران در 1374 در مشهد تأسیس شد و در این مدت 17 کنگره علمی و 3 سمپوزیوم علمی برگزار کرده است و از پیشتازان کنگره‌های علمی بوده است و این رشته جزو بهترین رشته همه دانشکده‌های دندانپزشکی است تا علم ریشه‌درمانی دندان را به خوبی آموزش دهند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی اصفهان بیان داشت: انجمن اندودنتیست‌های ایران 450 عضو دارد و در 15 دانشکده دندانپزشکی کشور سالیانه حدود 50 متخصص ریشه‌درمانی دندان به جامعه پزشکی کشور معرفی می‌شود و در همه شهر‌های کشور فعالیت خوبی دارد.

وی یادآور شد: سیاست هیأت مدیره انجمن، گسترش دانش ریشه‌درمانی است و در حال حاضر اولین شعبه این انجمن در مشهد وجود دارد و در سال جاری 2 همایش ملی برگزار شده است.

خادمی در پایان خاطرنشان کرد: شعبه این انجمن در اصفهان در بهمن‌‌ماه 95 تأسیس شده است و امیدواریم روز به روز به غنای علمی اندودنتیست‌ها افزوده شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی اندودنتیست‌های ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار