یک کارگردان سینمای آمریکا به سوء استفاده جنسی از افراد کم سن و سال متهم شد.

یک کارگردان سرشناس آمریکایی به آزار جنسی متهم شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، برایان سینگر، کارگردان سرشناس آمریکایی که برخی قسمت‌های مجموعه «مردان ایکس» را ساخته است، به سوء استفاده جنسی از یک پسر در سال ۲۰۰۳ متهم شده است و در پی شکایت این فرد روز پنجشنبه به دادگاه احضار شد.

مردان ایکس یکی از مجموعه فیلم‌های سینمایی که بر اساس داستان‌ها و مجلات مصور کمپانی مارول کامیکس به همین نام ساخته شده است. برایان سینگر در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز توسط یک مرد دیگر به نام مایکل ایگان که قصد بازیگری در فیلم وی را داشت تحت پیگرد قرار گرفته بود. این مرد نیز در آن زمان گفته بود کارگردان مشهور آمریکایی وی را مورد تعرض جنسی قرار داده است، اما در ادامه از شکایت خود منصرف شد.

بیست سال پیش نیز (در سال ۱۹۹۷) یک پسر چهارده ساله آمریکایی برایان سینگر را متهم کرده بود قصد بهره برداری جنسی از او داشته است. این نوجوان نیز در نهایت از پیگیری شکایت خود منصرف شد بدون این که مشخص شود علت این انصراف چه بوده است.

علاوه بر جهان سینما و رسانه در آمریکا دنیای سیاست این کشور نیز تحت تاثیر رسوایی‌های آزار و اذیت جنسی قرار گرفته و در هفته‌های اخیر برخی از مسئولان و شخصیت‌های سیاسی این کشور نیز متهم به فساد اخلاقی شده اند. در یکی از پرهیاهوترین موارد فساد جنسی مسئولان سیاسی آمریکا، جان کانیرز رئیس اقلیت دموکرات در کمیته امور قضایی مجلس نمایندگان آمریکا ماه گذشته به اتهام فساد اخلاقی از سمت مهم خود کناره گیری کرد. وی که به قهرمان حامی حقوق مدنی سیاهپوستان آمریکا شهرت داشت، به علت افشای رسوایی فساد اخلاقی و آزار و اذیت همکاران زن خود به شدت تحت فشار قرار داشت و در نهایت مجبور شد از سمتش کناره گیری کند.

 

انتهای پیام/

کارگردان آمریکایی به فساد جنسی متهم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
این بلاییه که غربیا خودشون با ترویج بی حجابی و بی بند و باری زنا سر خودشون آوردن و هر روز یه رسوایی از یه جا بلند میشه و داره مملکتاشونو فلج میکنه
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۸:۱۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
شرم اور
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۰۹ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
چقد این بچه خارجی ها دهن لقن
آخرین اخبار