شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت؛

لزوم تحویل تمامی سوله‌های مدیریت بحران به شهرداری/وجود ٢٥٠ بلند مرتبه نا‌ ایمن در پایتخت

مهمترین اخبار و رویدادهای شورای شهر تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

معلولیت برای شهروند تهرانی محدودیت به همراه دارد/ بهره مندی فرد معلول از کمترین فضای زیست شهری

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: معلولیت برای یک شهروند تهرانی قطعا محدودیت دارد، محدودیتی که ناشی از غفلت و کوتاهی مدیران و مسئولان شهری برای ایجاد یک شهر دسترس پذیر است.

 

پروژه‌های عمرانی شهرداری متوقف نمی‌شود

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بنا نیست پروژه های عمرانی شهری متوقف شود اما اولویت با پروژه هایی است که درصد بالای موفقیت را کسب کرده اند.

 

صدور شناسنامه باغات تهران تا پایان سال / حدود 90 درصد چنارهای ولیعصر از بین رفته است

عضو شورای شهر تهران گفت:تا پایان سال جاری، شناسنامه تک تک باغات تهران صادر و برای اطلاع عموم از طریق سامانه های هوشمند منتشر و مرتباً نسبت به به روزرسانی آنها اقدام می شود.

 

لزوم تحویل تمامی سوله‌های مدیریت بحران به شهرداری

عضو شورای شهر تهران گفت: از ۱۰۲ سوله مدیریت بحران، تنها ۲۲ سوله به‌عنوان پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران در اختیار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است.

 

وجود ٢٥٠ بلند مرتبه نا‌ ایمن در پایتخت

عضو شورای شهر تهران گفت:از ٩٨١ بلند مرتبه موجود در ‎پایتخت، حدود ٢٥٠ مورد که قریب به ٢٥ درصد را شامل می‌شود، ناایمن هستند.

 

شهر تهران حریم مصوب شده‌ای ندارد

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: با اینکه حریم شهر تهران مشخص است، اما هر کدام از شهر‌های اقماری آن برای خود حریم تعریف کردند و این موضوع باعث تداخل کاری و مدیریتی شده است.

 

پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران اولویت بندی می‌شوند

عضو شورای شهر تهران گفت: از مناطق 22 گانه تهران و معاونت فنی و عمرانی شهرداری و شورایاری‌ها خواسته‌ایم که اولویت پروژه‌های خود را مشخص کنند.

 

وجود 3 هزار و 720 هکتار بافت فرسوده تمام عیار در تهران/ دولت وام های بلند مدت و کم بهره ارائه دهد

عضو شورای شهر تهران گفت:دولت برای نوسازی بافت های فرسوده ، تسهیلات بانکی بلند مدت و کم بهره ارائه دهدتا معضل بافت فرسوده برطرف شود.

 

تهران در پیاده راه سازی وضعیت بغرنجی دارد

عضو شورای شهر تهران گفت: در حوزه پیاده راه سازی وضعیت بغرنجی داریم به طوری که ناهمواری های خیابان باعث آسیب دیدگی جدی مردم می شود.

 

احداث ساختمان جدید پلاسکو در سالگرد حادثه

عضو شورای شهر تهران گفت: در توافق مشترک بین شهردار تهران و بنیاد مستضعفان مقرر شد که ماه آینده و در آستانه سالگرد حادثه ساختمان پلاسکو مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار