رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

شاخص های علمی آذربایجان غربی ارتقاء می یابد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با ابراز خرسندی از انجام فعالیت هایی برای ارتقاء شاخص های علمی استان گفت: در این رابطه ایجاد شهرک تخصصی"فن بازار" و توجه به تولیدات دانش بنیان پیش بینی شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،جعفرصادق اسکندری در مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز و فعالان و پیشکسوتان حوزه صنعت، معدن و تجارت که در دانشگاه علمی کاربردی ارومیه برگزار شد اظهار کرد: هم اکنون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، علاوه بر بخش تولید و خدمات، در حوزه علمی و پژوهشی نیز فعال است.

وی تصریح کرد: بنابراین صاحبان اندیشه در حوزه تولید و اشتغال فعالیت دارند که مایه افتخار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت دانشگاه علمی کابردی بیان کرد: بی شک این مرکز علمی می تواند در برگزاری کلاس های آموزشی و همایش های منطقه ای و استانی پیشرو باشد.

وی خاطرنشان کرد: پس خوشبختانه عرصه صنعت، معدن و تجارت وسیع بوده و می توان در عرصه های مختلف فعالیت کرد.

اسکندری با ابراز خرسندی از انجام فعالیت هایی برای ارتقاء شاخص های علمی استان اظهار کرد: در این رابطه ایجاد شهرک تخصصی"فن بازار" و توجه به تولیدات دانش بنیان پیش بینی شده است.

وی گفت: مقدمات ایجاد شهرک تخصصی فن بازار به شکل واقعی و ملموس تا پایان سال در حوزه پژوهش و فناوری در ارومیه انجام می شود.

در پایان این مراسم از دانشجویان و نویسندگان برتر همچون بهمن بهرام پور، کامران داوری نیکو، فاخر علوی و ضیایی و از دانشجویان ممتاز، فریبا امینی، مسعود افخمی، علیرضا درستکار، سودا درگاهی و سودا قدیمی تجلیل شد.

رونمایی از آثار مکتوب"بهمن بهرام پور" نیز پایان بخش این مراسم بود.

  انتهای پیام/ع

ایجاد شهرک تخصصی فن بازار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.