ائتلاف فرانسوی - اسپانیایی به سود حریفان ایران

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در دیدار شب گذشته تیر خلاص به سویا را توسط حریف ایران در جام جهانی به ثمر رساند.

ائتلاف فرانسوی - اسپانیایی به سود حریفان ایرانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنکاران جوان در دیدار شب گذشته سویا و رئال مادرید در لالیگا تیم کهکشانی ها با درخشش رونالدو و حکیمی سویا را در هم کوبید تا زنگ خطر را برای ایران به صدا در آورد.

در روز های اخیر و پس از قرعه کشی جام جهانی فوتبال، تحلیل ها در مورد گروه ایران به حدی رسید که روی تک ستاره های تیم ها در این گروه بحث و بررسی صورت گرفت.

یکی از مواردی که ما را خوشحال کرده بود افول رونالدو در روز های اخیر بود که به لطف دریافت توپ طلای پنجم و بعد از آن دبل در بازی با سویا همه چیز به حالت عادی برگشت و انگار رونالدو در این بازی به 12 سال قبل برگشت، درست همان روزهایی که به ایران در جام جهانی 2006 گل زد.

اما زیدان فرانسوی به این هم قانع نبود و حکیمی مدافع جوان مراکش را به میدان آورد تا گل پنجم و تیر خلاص را به سویا بزند و خیال ما را هم راحت کند که تیم مراکش هم در کنار یک پرتغالی و خیل اسپانیایی ها با هدایت یک فرانسوی ائتلاف ناخواسته ای را شکل دادند تا تنها غریبه این گروه ما باشیم.

زیدان، اسپانیا، پرتغال و مراکش را آماده می کند تا در جام جهانی بدرخشند و رئال هم از انگیزه این روزهای بازیکنان این 3 کشور سهمش را بگیرد.

آقای زیدان دعا کنید این چاقوی تیز که شامل اسپانیا و پرتغال است دست خودتان را زخمی نکند و فرانسه از این بابت متضرر نشود.

انتهای پیام/

آمادگی حریفان ایران در جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار