حشمتیان به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

افتتاح دفاتر استانی حزب مستقل و اعتدال در اردبیل و همدان/دولت تاکنون مصوبه برنامه ششم درباره احزاب را اجرا نکرده است

ردبیر کل حزب مستقل و اعتدال ایران از افتتاح دفاتر استانی حزب مستقل و اعتدال ایران در اردبیل و همدان خبر داد.

قدرتعلی حشمتیان دبیر کل حزب مستقل و اعتدال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: در کنگره سال گذشته اساسنامه حزب مستقل و اعتدال ایران براساس قانون جدید فعالیت احزاب اصلاح شد.

وی ادامه داد: کنگره حزب مستقل و اعتدال ایران در سال آینده برگزار می‌شود که در آن اعضای شورای مرکزی جدید هم انتخاب خواهند شد.

دبیر کل حزب مستقل و اعتدال ایران با اشاره به گسترش فعالیت‌های استانی این تشکل، بیان کرد:  در 13 استان کشور دفتر نمایندگی رسمی داریم، چندی پیش دفتر ما در استان کرمانشاه افتتاح شد و در آینده نزدیک هم  در دو استان اردبیل و همدان دفاترمان  افتتاح می‌شوند.

 حشمتیان با اشاره به اینکه روز گذشته رئیس‌جمهور بودجه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد، گفت: خوشبختانه ردیف بودجه‌ای برای احزاب در نظر گرفته شده است که امیدواریم مجلس نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

دبیر کل حزب مستقل و اعتدال ایران با تاکید بر اینکه احزاب بدون یارانه، نمی‌توانند فعالیت‌های جدی داشته باشند، اظهار کرد: در برنامه ششم  نیز  چهار میلیارد و 500 میلیون برای احزاب مصوب شد، اما هنوز دولت این مبلغ را به احزاب اختصاص نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار