برگزاری جشن تولد دختر کارگردان در اکران خصوصی «آینه بغل»

شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم آینه بغل ساخته منوچهر هادی در ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم «آینه بغل» ساخته منوچهر هادی در تالار ایوان شمس برگزار شد.

یکتا ناصر، پانته آ بهرام، ملیکا شریفی نیا، نازنین بیاتی، مه لقا باقری، مسعود رایگان، ارژنگ امیر فضلی، فرزاد فرزین، نیلوفر خوش خلق، لیندا کیانی، محسن قاضی مرادی، نیلوفر امینی، پویا امینی، علی صالحی، خسرو امیر صادقی، منصور لشکری قوچانی، سامان سالور، ایرج محمدی، غلامرضا موسوی و مهوش وقاری از جمله مهمانان این جشن اکران بودند.

در این مراسم که با استقبال هنرمندان همراه بود، پس از پخش آیاتی چند از قرآن کریم و سرود ملی ایران، رضا رشیدپور که اجرای مراسم را بر عهده داشت از منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی، تهیه کنندگان این اثر سینمایی دعوت کرد که به روی صحنه بیایند.

پروین حسینی اظهار داشت: برای این فیلم زحمت زیادی کشیده شده تا بتواند رضایت مخاطب را جلب کند و دارای ارزش های هنری و پیام های تاثیرگذاری باشد. همکاران من در این فیلم خیلی سختی کشیدند و امشب من به آن ها خسته نباشید می گویم.

وی ادامه داد: هدف این فیلم تنها ایران نیست و قرار بر این است که دومین فیلم تجاری بعد از «من سالوادور نیستم» باشد که بازار های جهانی را هم در بر بگیرد.

منصور سهراب پور نیز در این مراسم گفت: از مهمانانی که به دلیل نبود جا نتوانستند در سالن بمانند عذر خواهی می کنم.

وی ادامه داد: از آقای هادی تشکر می کنم که ایشان زبان سینما و راه ارتباط با مخاطب را به خوبی می دانند و در گرمای چهل و چند درجه کیش فیلم را می ساختند. البته تک به تک همکاران ما با عشق و صمیمیت حاکم بر پشت صحنه شاهکار آفریدند و هنر هر کدام از آن ها در فیلم مشهود است.

در ادامه مراسم با دعوت رشید پور، منوچهر هادی کارگردان اثر  روی صحنه آمد و اظهار داشت:  من از تهیه کنندگان این اثر تشکر می کنم. این تهیه کنندگان به حدی به شما امکانات می دهند که اصلا سختی کار را حس نمی کنید.

در ادامه این مراسم تولد سوفیا هادی دختر منوچهر هادی و یکتا ناصر برگزار شد.

یکتا ناصر نیز در این مراسم گفت: خیلی خوشحالم که در تولد سوفیا هم در کنار شما هستم. در این مدت خانواده من خیلی زحمت کشیدند و من واقعا از آن ها ممنونم و دستشان را می بوسم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار