انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ضرورت دارد

عضو حزب اتحاد ملت گفت:بهتر است برای اصلاح فعالیت‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تغییراتی ایجاد شود.

تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ضرورت داردغلامرضا  انصاری عضو حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  صحبت های منتجب نیا مبنی بر این‌که شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان باعث ناکامی فراکسیون امید شده است، اظهار کرد: با پاک کردن صورت مسئله مشکلی حل نمی‌شود و لازم است که عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مورد بازبینی قرار گیرد.

وی افزود: عملکرد شورای عالی در چند انتخابات گذشته باعث هماهنگی میان احزاب اصلاح‌طلب شده، لذا لازم است که به جای انحلال آن، این شورا دموکراسی محور شود و پاسخگویی، شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های آن افزایش یابد.

عضو حزب اتحاد ملت اظهار کرد: انحلال شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان منطقی به نظر نمی‌رسد و بنده با این مسئله مخالفم، چرا که در کشور ما احزاب فراگیری وجود ندارد که بخواهند جایگزین شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان شوند، بدیهی است که تشکل‌های سیاسی در کشور ما در هر دو جناح سیاسی به رشد و توسعه کافی دست نیافته‌اند.

انصاری بیان کرد: بهتر است به منظور اصلاح فعالیت‌های شورای عالی اصلاح طلبان احزاب با توجه به جایگاه اجتماعی خود در این شورا حق رأی داشته باشند.  اگر در شورای عالی به احزاب برابر با وزن و فعالیت‌های موثر آنها حق رأی داده شود، گفته آقای منتجب‌نیا نیز محقق خواهد شد.

عضو حزب اتحاد ملت تأکید کرد: تعدادی شخصیت‌های تأثیرگذار احزاب عضویت ندارند، اما نقش پررنگی در فعالیت‌های احزاب اصلاح‌طلبان دارند. لذا اگر آقای منتجب‌نیا و اشخاصی که با ادامه فعالیت‌های شورای عالی مخالفند بپذیرند که احزاب باید متناسب با وزن سیاسی و جایگاه تشکیلاتی خود طی یک برآورد کارشناسی رأی بیشتری داشته باشند، قطعا درباره شخصیت‌های تأثیرگذاری که در مجموع خانواده اصلاح‌طلبان وجود دارد، مخالف نخواهند بود.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است که در کنار هم قرار گرفتن یک حزب فراگیر و تشکلی کوچک در شورای عالی سیاستگذاری و یکسان بودن حق رأی آنها پدیده‌ای غیرمنطقی است.


انتهای پیام/

بررسی عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار