معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان مطرح کرد:

برگزاری آزمون صلاحیت بالینی با هدف ارتقاء سطح کیفی علوم پزشکی

دانایی گفت: آزمون صلاحیت بالینی با هدف ارتقاء سطح کیفی آموزش‌ها همگام با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.

خبرنگار: جنیدی/توسعه کیفی و کمی آموزش، اولویت اصلی دانشگاه علوم پزشکی سمنان/ آزمون صلاحیت بالینی به طور منظم برگزار می‌شودنوید دانایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفتگو با  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: معاونت آموزشی مشغول تربیت نیروی انسانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی است و به دلیل اینکه دانشجویان با جان و سلامتی مردم در ارتباط هستند، این مقوله اهمیت و حساسیت آموزش گروه‌های پزشکی را بیشتر می‌کند.

 وی با بیان اینکه، دانشگاه علوم پزشکی سمنان تمام تلاش خود را می‌کند تا نیروی انسانی توانمند تربیت کند، افزود: در سمنان 2 بیمارستان آموزشی وجود دارد که در حال ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بیماران است. این مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به کار آموزش و درمان مراجعان می‌پردازند.

آزمون صلاحیت بالینی به طور منظم برگزار می‌شود

 دانایی با بیان اینکه، در سمنان بیمارستان‌های درمانی جدا از مراکز آموزشی نیست،‌ تاکید کرد: توسعه کمی و کیفی برنامه‌های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان یکی از اولویت‌های این دانشگاه محسوب می‌شود که در همین راستا برگزاری آزمون صلاحیت بالینی به طور منظم برگزار می‌شود.

 وی گفت: آزمون صلاحیت بالینی با هدف ارتقاء سطح کیفی آموزش‌ها همگام با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، برای بار پنجم برگزار شده است.

 دانایی یادآور شد: بدهی سازمان‌های بیمه‌گر و پرداخت نشدن به موقع کارانه پزشکان و کارکنان بهداشت سبب بروز یک چرخه معیوب می‌شود و در این راستا بیمارستان‌ها بخاطر مشکلات مالی نمی‌توانند طلب شرکت‌های پخش دارویی ره به موقع پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار