سومین همایش بین المللی سیره نبوی در طب آغاز به کار کرد

سومین همایش بین المللی سیره نبوی در طب در شیراز گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد هادی ایمانیه رئیس همایش بین المللی سیره نبوی در طب شامگاه سه شنبه در مراسم آغاز این همایش، گفت: ویژگی این همایش برگزاری  جلسات مختلف در طول فاصله میان برگزاری همایش است.

 ایمانیه افزود: هنوز در خصوص طب ایرانی، سنتی و... دچار افراط و تفریط هستیم که برخی با این عناوین کاسبی می کنند.

وی تصریح کرد: عملکردهای غیر اسلامی باعث مخالفت گروهی دیگر است و بزرگان حوزه تاکید دارند که گروه افراطی به دنبال فعالیت غیر علمی و غیر اسلامی هستند.

رئیس همایش سیره نبوی در طب تاکید کرد: از طرفی گروهی به دنبال فراموش کردن آن هستند در حالیکه اسلام برای نوشتن کتاب طب اسلامی نیامده، قرآن کریم برای هدایت بشریت است ولی در خصوص سبک زندگی تاکیدات موجود است.

ایمانیه یادآور شد: جامعه بشری امروز از بی هویتی و سرگردانی رنج می برد و اخلاقیات افت کرده است و امروز علت اصلی بیماری های غیر واگیر عدم توجه به سبک زندگی است.

وی ادامه داد: عمده تصادفات بین گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال است زیرا حقوق هم نوع خود را رعایت نمی کنیم و اگر پرخوری نمی کردیم امروز آمار دیابت، سکته قلبی و مغزی و... کاهش پیدا می کرد.

رئیس همایش بین المللی سیره نبوی در طب گفت: امروز آنچه باعث شکست سرطان می شود داشتن روحیه و امید است که این مهم هم به سبک زندگی اسلامی باز می گردد.

انتهای پیام/ب

آغاز به کار همایش بین المللی سیره نبوی در طب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار