زمین چمن؛

به بهره برداری رسیدن زمین چمن دانش آموزان پلدختر تا سال آینده

معاون آموزش‌وپرورش لرستان گفت: زمین چمن دانش آموزان پلدختر تا سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محسن یوسفوند معاون آموزش‌وپرورش لرستان در آئین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال ۹۶ شهرستان پلدختر اظهار داشت: برای جذب دانش آموزان به فعالیت‌های فرهنگی، آموزش‌وپرورش استان امسال احداث و راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی ویژه دانش آموزان در شهرستان پلدختر را در دستور کار خود دارد.

وی بابیان اینکه با توجه به پیچیدگی‌ها و تغییر و تحولاتی که در دنیا اتفاق افتاده اهمیت نیروی انسانی هم بیشتر شده است افزود: قبل از زیرساخت‌ها و معادن زیرزمینی از قبیل: نفت و گاز، وجود نیرو‌های موجه، خلاق، اندیشمند، فرهنگی و عالم در پیشرفت جوامع مؤثر هستند.

معاون آموزش‌وپرورش لرستان اظهار داشت: ازآنجاکه شاخصه اصلی یک جامعه را می‌توان نیرو‌های اندیشمند، خلاق و فکور دانست، آموزش‌وپرورش باید عامل این توسعه در جامعه باشد و نقش اصلی در این رابطه را داشته باشد.

یوسفوند افزود: امروز فرهنگیان به‌ویژه بازنشستگان خود عامل توسعه به شمار می‌روند و نیرو‌های فکور، خلاق و نیرو ساز هستند و درواقع معلمانی هستند که می‌آموزانند و می‌آموزند یعنی آن‌ها هم آینده‌ساز هستند و هم‌زمانی که مشغول تدریس بوده‌اند از ارکان اصلی و رسمی توسعه‌یافتگی محسوب می‌شدند.

وی گفت: امروز در حاکمیت نظام جمهوری اسلامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید توجه جدی به‌نظام آموزش‌وپرورش نه به‌عنوان یک وزارت یا دستگاه اجرایی بلکه به‌عنوان زیرساخت توسعه داشته باشیم.

معاون آموزش‌وپرورش لرستان افزود: امروز خیلی از کشور‌ها باوجود بهره‌مندی از مواهب الهی و نعمت‌های زیرزمینی مانند نفت و گاز، اما به جهت برخوردار نبودن از نیرو‌های فکور و اندیشمند جز کشور‌های عقب‌مانده محسوب می‌شوند.

یوسفوند بابیان اینکه امروز نیروی انسانی در مسائل اقتصادی ونظامی حرف اول را در دنیا می‌زند خاطرنشان کرد: کشور‌های توسعه‌یافته علاوه بر معادن خدادادی از نیرو‌های انسانی اندیشمند نیز برخوردار هستند.

وی گفت: بنابراین انتظار می‌رود به آموزش‌وپرورش به‌عنوان زیرساخت توسعه هر جامعه توجه بیشتری شود و در راستای توسعه فرهنگ تعلیم و تربیت و تأثیر آن در پیشرفت حوزه‌های مختلف حتی نظامی و اقتصادی تلاش شود.

انتهای پیام/م

زمین چمن دانش آموزان پلدختر تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.