آبشک: داور به نفع پرسپولیس سوت می زد

بازیکن تیم فوتبال بادران گفت: داور بازی به نفع پرسپولیس سوت می زد و دو گل این تیم هم درست نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد آبشک پس از بازی بادران مقابل تیم پرسپولیس گفت: معتقدم داور در این دیدار عملکرد چندان مناسبی نداشت و در حد این بازی نبود. با بازی که در مقابل پرسپولیس انجام دادیم به همگان نشان دادیم تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و تیم قابل احترامی است.

او ادامه داد:‌ باید عنوان کنم داور، بازی را برای پرسپولیس درآورد. معتقدم گل اولی که پرسپولیس وارد دروازه ما کرد به هیچ عنوان پنالتی نبود. حتی گل دوم هم کامیابی‌نیا از پشت من را هل داد که همان صحنه منجر به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس شد. در صحنه‌های  ۵۰ - ۵۰ داور به نفع پرسپولیس سوت می زد و این موضوع باعث شده بود تا روحیه بازیکنان تیم ما برهم بریزد.

بازیکن بادران در پاسخ به این سوال که هواداران این تیم همیشه برای تشویق تیمشان به وزرشگاه می آیند یا خیر گفت: خیر تا حالا در بازی‌های لیگ یک سابقه نداشته که به ورزشگاه بیایند.در این بازی تنها آمده بودند که خودشان را به فوتبال ایران معرفی کنند.

آبشک در پایان خاطر نشان کرد:‌ نتایج تیم سپیدرود،هم ملوان و هم داماش را پیگیری می‌کنم و امیدوارم تیم سپیدرود هر چه زودتر به شرایط خوبش بازگردد و به نتایج خوبی هم در ادامه لیگ دست پیدا کند.

انتهای پیام/

اظهارات آبشک درباره شکست برابر پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۴۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
اشک کیه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۰۸:۳۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
آقاي عزيز شما تو زمين حرفت رو بزن نه بعد از بازي. هرجا که تيم موفقيت پيدا مي کنه همه فکر ميکنن چهار عنصر اصلي به کمکش اومدن اما اين واقعيت رو قبول نميکنن که تيم پرسپوليس چاچوب اصليش رو پيدا کرده و يه سرمربي کاربلد و بازيکناي مطيع به دستورات سرمربي رو داره که دنبال حاشيه نيستن.
آخرین اخبار