فروش گوشی Essential به 50 هزار نسخه رسید

بر اساس گزارش‌ منابع خبری، فروش گوشی هوشمند شرکت Essential به 50 هزار نسخه رسیده است.

فروش گوشی Essential به 50 هزار نسخه رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت Essential از ابتدای سال 2017 اعلام کرد که قصد ساخت یک گوشی هوشمند را دارد و می‌خواهد به بازار گوشی‌های هوشمند قدم بگذارد.

سرانجام گوشی هوشمند Essential مدتی پیش و در ماه نوامبر ( آبان ماه) عرضه شد و به دلیل مشخصات نسبتا خوب و قیمت به صرفه ای که داشت مورد توجه کاربران گوشی های هوشمند قرار گرفت.

اما از ابتدای عرضه این گوشی با توجه به اینکه خود Essential آمارهای فروش گوشی خود را منتشر نمی‌کند، گزارش هایی که خبر از تعداد فروش این گوشی داشتند، همواره مورد توجه کاربران بوده است. در ماه سپتامبر ( شهریورماه ) یکی از تحلیلگران پیش بینی کرد که فروش گوشی Essential از مرز 5 هزار نسخه عبور نخواهد کرد، اما در حال حاضر گزارش های خلاف این پیش‌بینی را ثابت می‌کنند.

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، برنامه Essential Camera که فقط بر روی گوشی Essential قابل نصب است در گوگل پلی بین 50 تا 100 هزار دانلود شده که این نشان می‌دهد حداقل 50 هزار نسخه از این گوشی فروش رفته است که فروش فوق العاده ای برای اولین تجربه شرکت Essential در ساخت گوشی هوشمند به حساب می‌آید.

گفتنی است؛ گوشی Essential در حال حاضر قیمتی ما بین 500 تا 700 دلار ( 2 میلیون تا 2 میلیون و 800 هزار تومان ) دارد.

انتهای پیام/

فروش 50 هزار نسخه ای گوشی Essential

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار