شورا و شهرداری نباید وارد مسائل جناحی شوند

نماینده مردم همدان و فامنین گفت: شورای اسلامی و شهرداری ها نباید وارد مسائل خطی و جناحی شوند چرا که هرگونه حاشیه سازی موجب عقب ماندگی شهر می شود.

شورا و شهرداری نباید وارد مسائل جناحی شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شورا و شهرداری وقتی موفق هستند که وارد مسائل حاشیه ای نشوند.

وی با بیان اینکه مدیران در راستای خدمت به مردم اتحاد و همدلی داشته باشند افزود: مدیران پشت میزنشین، بی روح، ساکت و روزمره آفت نظام و جامعه هستند و ارزش مدیران به همت و پیگیری آنها است و مدیرانی که حرکتی ندارند و نمی توانند حق استان را بگیرند باید کنار بروند.

وی با تاکید بر اینکه استاندار همدان باید درباره مدیران بی روح و فاقد تحرک و پیگیری تعیین تکلیف کند گفت: البته در این استان مدیران کم کار خیلی کم وجود دارد اما باید پیگیری و اقدام لازم صورت گیرد.

وی در ادامه با تقدیر از انتخاب شهردار جدید همدان گفت: عباس صوفی مدیری توانمند، ریسک پذیر و شجاع است و حضور چشمگیر مهمانان در مراسم معارفه نشان از این دارد که انتظار همه ایجاد تحول در شهر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از شهردار همدان خواست ضمن مبارزه با مفاسد، زمین خواری و تخلفات، فضایی را مهیا سازد که شهرداری در تکریم ارباب رجوع عملکرد مطلوب داشته باشد چرا که تمامی مدیران و کارکنان شهرداری خادم مردم هستند.

خجسته افزود: باتوجه به حمایت های خوبی که شورای شهر، مدیریت ارشد استان و نمایندگان دارند، انتظار می رود خواسته های مردم در دوره جدید شهرداری تحقق یابد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خواست مردم ایجاد تحول در سال میلادی 2018 باتوجه به میزبانی 2 رویداد بسیار مهم بین المللی است و انتظار داریم این شهر و استان در سال 2018 در سطح بین المللی بدرخشد.

خجسته افزود: هیات دولت نیز باید توجه ویژه را به میزبانی همدان از این 2 رویداد مهم داشته باشد و از معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز وزیر همدانی علوم، تحقیقات و فناوری خواسته ایم که پیگیر امور در نشست هیات دولت باشند.

انتهای پیام/خ

منع ورود  شورای شهر به مسائل جناحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.