کار مشکل شاگردان اسلامی و هاشمی در جنوب /بسکتبالیست‌های پتروشیمی به دنبال سیزدهمین برد

رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور فردا (دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

کار مشکل شاگردان اسلامی و هاشمی در جنوب / پتروشیمی به دنبال سیزدهمین بردبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال کشور فردا (دوشنبه) با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌های مهم آن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که در هفته گذشته این رقابت‌ها توانسته بود تیم بسکتبال نیروری زمینی تهران را شکست دهد میزبان شاگردان هاشمی و تیم مهرام در آبادان خواهد بود. آن‌ها هم اکنون با برد تیم سوم جدول هستند و رقیبشان هم وضعیت مشابهی دارد. برنده این بازی می‌تواند در صورت شکست احتمالی شهرداری تبریز با این تیم در تعداد برد برابر شود.

در دیگر دیدار مهم فردا تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در تهران میزبان تیم بسکتبال شهرداری تبریز است. شاگردان مهران حاتمی این روز‌ها با ۸ برد و ۱۹ امتیاز تیم دوم جدول هستند و شاگردان کوهیان کار نسبتا مشکلی برابر آن‌ها خواهند داشت.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام هم که در تمام دیدار‌های گذشته خود به برتری رسیده است در این هفته باید در گرگان به مصاف تیم هشتم جدولی شهرداری گرگان برود. این بازی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازی آسانی نخواهد بود و در صورت کسب هر نتیجه‌ای به غیر از برد وضعیت این تیم بحرانی‌تر می‌شود.

تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران هم که در نیم فصل دوم بردی را تجربه نکرده است باید در این هفته به مصاف تیم بسکتبال رعد پدافند خوزستان برود. دو تیم این روز‌ها وضعیت خوبی در جدول ندارند و به همین دلیل این بازی از اهمیت زیادی برای دو تیم برخوردار است.

برنامه بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال کشور به شرح زیر است:

یس آل گرگان (استراحت)

پالایش نفت آبادان - مهرام تهران

رعد پدافند خوزستان - نیروی زمینی تهران

دانشگاه آزاد اسلامی - شهرداری تبریز

شهرداری گرگان - پتروشیمی بندر امام

جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور تا پایان هفته سیزدهم به شرح زیر است:

 کار مشکل شاگردان اسلامی و هاشمی در جنوب /بسکتبالیست‌های پتروشیمی به دنبال سیزدهمین برد

انتهای پیام /

پیش بازی لیگ برتر بسکتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار