دانشگاه رازی پیشتاز در عرصه علم

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: باید پیشتازی دانشگاه رازی در عرصه‌های مختلف حفظ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه  در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه رازی کرمانشاه خواستار همت و تلاش جمعی برای ارتقاء شاخص‌های دانشگاه رازی شد و  بیان کرد: باید پیشتازی دانشگاه رازی در عرصه‌های مختلف حفظ شود. در دهه ۷۰ این دانشگاه در حوزه های مختلف پیشتاز بود و این پیشتازی نباید متوقف شود.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اینکه باید آورده‌های خود را در حد توان برای پیشرفت نظام بالا ببریم و توقع خود را به حداقل برسانیم گفت: خوشبختانه شاهد افزایش تعداد تشکل‌ها و نشریات و پویایی انجمن‌های علمی هستیم و نگاه ما به آینده نیز روشن و روبه‌جلو است.

وی تأکید کرد: عزم ما این است که دانشگاه رازی را به جلو ببریم و انتظار می‌رود در پست‌های مدیریتی شاهد تغییر مثبت باشیم جذب دانشجوی خارجی و توسعه تحصیلات تکمیلی باید در دستور کار دانشگاه قرار گیرد.

اعلمی آل آقا با اشاره به توسعه باشتاب فضای کاربری دانشگاه رازی، بیان کرد: طی دو سال گذشته پروژه های مختلف و ارزشمندی همچون تجهیز دانشکده معماری، دانشکده نفت و پتروشیمی و تجهیز خوابگاه ها به سرانجام رسید و سالن ورزشی نیز آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه حوزه دامپروری در بالاترین شاخص‌های استان کرمانشاه قرار دارد، افزود: همجواری با عراق نیز مزیتی است که باید بدان توجه داشت.

در این مراسم از زحمات چند ساله  علی‌اصغر مقدم تقدیر و  عبدالعلی چاله چاله به‌عنوان رئیس جدید دانشکده دامپزشکی دانشگاه رازی معرفی شد.

انتهای پیام/ز

 

دامپروری در بالاترین شاخص‌های استان کرمانشاه قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.