مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جم :

ثابت‌قدم‌بودن در رکاب امامت و ولایت یک نعمت الهی است

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم گفت: ثابت‌قدم‌بودن در رکاب امامت و ولایت یک نعمت الهی است و امیدوارم بتوانم این مسوولیت خطیر را به نحو احسن به پایان برسانم.

ثابت‌قدم‌بودن در رکاب امامت و ولایت یک نعمت الهی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام احمد احمدزاده  اظهار داشت: وظیفه‌ای سنگین بر دوش من گذاشته شده که به کمک همه مسوولان و بسیجیان شهرستان جم نیازمند هستم

وی افزود: دست یاری و کمک به سوی همه دراز می‌کنم که ما را همراهی کنند و امیدوارم با همراهی فرمانده و سایر رده‌های سپاه شهرستان جم  بتوانم موفق باشم.

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم تصریح کرد: هدف همه ما یک موضوع که همان خدمت به نظام و مردم است، می‌باشد که امیدوارم در این مسیر با همراهی‌های فرماندهی سپاه شهرستان جم به هدف اصلی برسیم و بتوانیم لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری ببینیم.

احمدزاده با بیان این که ثابت‌قدم‌بودن در رکاب امامت و ولایت یک نعمت الهی است، گفت: مسوولیت سنگینی را پذیرفته‌ام که امیدوارم بتوانم این مسوولیت خطیر را به نحو احسن به پایان برسانم.

گفتنی است آیین معارفه حجت‌الاسلام احمد احمدزاده به عنوان مسوول جدید دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم روز شنبه این هفته در شهرستان جم برگزار شد.

انتهای پیام/پ

در رکاب امامت و ولایت ثابت‌قدم‌بودن  یک نعمت الهی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.