مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان:

۷ هزار پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی لرستان بررسی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: ۷ هزار پرونده تخلفات در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان در تعزیرات حکومتی لرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهرام براری، بابیان اینکه در هشت‌ماهه امسال به هفت هزار پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است، گفت: در بخش کالا و خدمات به بیش از پنج هزار و ۵۰۰ پرونده، در بخش قاچاق کالا و ارز به بیش از هزار و ۱۰۰ پرونده و در بخش بهداشت، دارو و درمان به ۲۰۰ پرونده رسیدگی شده است.

وی افزود: بیشترین شاخص از این پرونده‌ها به لحاظ تعداد مربوط به بخش کالا و خدمات بوده، ولی به لحاظ جریمه‌هایی که لحاظ شده بیشترین جریمه مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: پرونده‌های رسیدگی در بحث کالا و خدمات در هشت‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰ درصد تقلیل پرونده وارد شده را داشته‌ایم و در بحث قاچاق کالا و ارز حدود ۴۸ درصد پرونده وارده را داشته‌ایم.

وی بیان کرد: این تعداد پرونده وارده نشان از این دارد که به‌تبع عملکرد دستگاه‌های نظارتی و بحث کشفیات و برخورد ارتقا یافته است.

براری بابیان اینکه در بحث بهداشت و درمان حدود ۸۰ درصد افزایش پرونده وارده و افزایش پرونده مختومه را داشته‌ایم گفت: دستگاه‌های نظارتی و مبارزه با قاچاق کالا بهتر از سال گذشته عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/د

۷۰۰۰ پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی لرستان بررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار