ویزیت روزانه ۴۰۰ بیمار در کلینیک ویژه بیمارستان شهدای سرپل ذهاب

مدیر شبکه بهداشت و درمان سر پل ذهاب گفت: در کلینیک ویژه بیمارستان شهدای سرپل ذهاب ۸ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف مستقر هستند و روزانه حدود ۴۰۰ بیمار را ویزیت و معاینه می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مازیار طهماسبی مدیر شبکه بهداشت و درمان سر پل ذهاب با بیان این که وضعیت ارائه خدمات درمانی در سرپل ذهاب به حالت عادی بازگشته است  گفت :روزانه حدود هزار و صد تا هزار و ۲۰۰ بیمار به اورژانس بیمارستان بانگر سابق یا جایگزین شهدای سرپل ذهاب مراجعه و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور تیم‌های درمانی از اراک و زنجان به منظور ارائه خدمات درمانی در بیمارستان بانگر به بیماران سر پل ذهاب  بیان کرد : علاوه بر این پزشکان، طب اورژانس و پزشک عمومی هم در بیمارستان حضور دارند و آماده ارائه خدمات درمانی هستند، همچنین ۱۰ دستگاه آمبولانس به منظور انتقال بیماران به کرمانشاه، در شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب  گفت: همچنین، آی سی یو، سی سی یو و اتاق عمل بیمارستان سر پل ذهاب فعال است و بخش دیالیز نیز حداکثر ظرف ۱۰ تا ۱۴ روز آینده راه اندازی می‌شود.

طهماسبی یادآور شد:در حال حاضر بیمارستان صحرایی سرپلذهاب جمع آوری شده و خدمات درمانی در بیمارستان بانگر به مردم ارائه می‌شود و در این بیمارستان به حضور ثابت حداقل ۶ پزشک عمومی نیاز است.

انتهای پیام/ز

خدمات درمانی در بیمارستان بانگر به مردم ارائه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.