دیوارهای سمنان با نقاشی دیواری جان تازه ای می گیرد

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از دیوار نگاری نقاط مختلف شهر با هدف تزریق روح شادابی به شهروندان در شهر سمنان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جواد نجاریانی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت : با توجه به اینکه اغلب دیوارهای سطح شهر نازیبا و غیر چشم نواز هستند با اجرا کردن نقاشی دیواری می توانیم ساختار بصری شهر را زنده کنیم.

وی بهبود سیما و منظر شهری،جذب گردشگر ،افزایش زیبایی های بصری معابر شهری ، جلوگیری از فعالیت های دیوار نویسی و پاکسازی دیوار نویسهای قبلی را از دیگر اهداف این کار عنوان و تصریح کرد : نقاشی دیواری و استفاده از رنگ های شاد و همچنین محتوای نقاشی ها می تواند روان جامعه را بهبود ببخشد و روحیه شادابی و سرزندگی را به مردم شهر اخلاق تزریق کند .

نجاریانی با بیان اینکه نقاشی دیواری ، اجتماعی ترین صورت نقاشی است گفت : نقوش حاصله از یک دیوارنگاری در میدان‌های شهر، خیابان‌ها، دیوارهای اماکن اصلی شهر می‌تواند تا حد زیادی ذهن شهروندان را متوجه جهان زیباتری کرده و راهی برای تنفس ذات زیبایی شناسانه آنها ارائه دهد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در پایان تصریح کرد :نقاشی دیواری حکم جواهری را دارد که نقش تزیینی در شهر داشته و نباید صرفا به عنوان وسیله ای برای پوشاندن برهنگی های یک شهراستفاده شود.


انتهای پیام / ه


دیوار نگاری نقاط مختلف شهرستان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.