مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان؛

بایرن مونیخ-دورتموند/ بازی تاج و تخت اینبار در آلمان

تیم بایرن مونیخ و دورتموند امشب «چهارشنبه» از ساعت ۲۳:۱۵ در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی‌آلمان  ملقب به «DFB Pokal» امشب در استادیوم آلیانز آره نا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر بروند.

از زمانی که یوپ هاینکس جایگزین کارلتو در نیمکت باواریی‌ها شده آن‌ها عملکرد بسیار خوبی تا به اینجای فصل داشته و توانسته اند با اختلاف یازده امتیازی نسبت به شالکه صدر جدول را در نیم فصل از آن خود کنند. آن‌ها همچنین در چمپیونزلیگ در بازی آخر گروهی با وجود پیروزی ۳ بر یک مقابل پاری سن ژرمن و هم امتیاز با این تیم، اما به علت شکست در بازی رودررو به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. حال آن‌ها در جام حذفی کار دشواری مقابل رقیب دیرینه خود پیش رو خواهند داشت. آن‌ها امشب میزبان دورتموند هستند تا دیدار حساس جام حذفی را در آلیانز آره نا مقابل این تیم برگزار کنند. باواریایی‌ها در ۵ بازی اخیر خود، ۵ پیروزی کسب کرده و در فرم بسیار خوبی به سر می‌برند، اما با این وجود مطمئنا کار بسیار دشواری را مقابل دورتموند این روز‌ها آماده در پیش خواهند داشت.

 بایرن مونیخ-دورتموند/ بازی تاج و تخت اینبار در آلمان

دورتموند در ۵ بازی اخیرش، ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ تساوی کسب کرده و شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. هر چند از زمانی که اشتوگر جانشین پیتر بوش شده آن‌ها ۲ پیروزی در بازی اخیرشان کسب کرده اند و همین موضوع باعث شده تا روز‌های بهتری را نسبت به گذشته سپری کنند و این موضوع می‌تواند تا حدود زیادی کار را برای شاگردان هاینکس سخت کند.

در ضمن در ۶ تقابل اخیر ۲ تیم، ۳ پیروزی برای بایرن، ۲ پیروزی برای دورتموند و یک تساوی به دست آمده است. هاینکس برای این بازی، روبن، نویر و آلکانتارا را در اختیار ندارد و  در طرف مقابل هم دورم، پیشچک، کاسترو، گوتزه، رویس، روده و فیلیپ به علت مصدومیت نمی‌توانند زنبور‌ها را همراهی کنند.

بایرن مونیخ-دورتموند/ بازی تاج و تخت اینبار در آلمان

بیشتر بدانیم:

*بایرنی‌ها در ۲۹ بازی از ۳۰ بازی اخیر خود در جام حذفی شکست نخورده اند.

*دورتموند نیز هر ۵ دیدار اخیر خود در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

*دورتموندی‌ها در ۵ دیدار اخیر خود در جام حذفی، بیشتر از ۲.۵ گل به ثمر رسانده اند.

*بایرن مونیخ در ۴ دیدار اخیر خود مقابل دورتموند در همه رقابت ها، معدلی بیشتر از ۲.۵ گل در هر بازی به ثبت رسانده است.

*دورتموند در ۵ دیدار اخیر خود در جام حذفی، در هر بازی حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

*بایرن مونیخ در ۴ دیدار اخیر خود مقابل دورتموند در همه رقابت ها، حداقل ۲ گل در هر دیدار به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

پیش بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار