یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: موشک‌های انصارالله هشداری برای عربستان است تا مقامات آل سعود منطق را سرلوحه رفتار خود قرار دهند.

موشک های انصارالله هشداری برای آل سعود استاصغر زارعی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت و گو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حملات موشکی اخیر انصارالله به کاخ‌های آل سعود، گفت: شلیک موشک توسط انصارالله یمن به عربستان در واقع واکنشی به بمباران‌های گسترده  آل سعود  در روزهای گذشته است که در ابعاد  گسترده موجب جنایات وحشیانه‌ای علیه  کودکان و زنان یمنی شده بود.

کارشناس مسائل غرب آسیا بیان کرد: موشک انصارالله درست در هزارمین روز تجاوز رژیم آل سعود به خاک یمن شلیک شد و پاسخی محکم به لفاظی‌های بی ارزش نماینده آمریکا در سازمان ملل بود.

او ادامه داد: حامیان  و تامین کنندگان اصلی سلاح  برای رژیم آل سعود در نمایشی مضحک، سعی کردند موشک‌های شلیک شده به ابوظبی و ریاض را به ایران منتسب  و ادعا کنند گروه‌های انقلابی یمن از جانب تهران تجهیز می‌شوند و قصد داشتند با سیاه نمایی علیه کشورمان بر شکست‌های خود سرپوش بگذارند.

زارعی با بیان اینکه آل سعود با سلاح‌های اهدایی آمریکا و انگلیس سه سال است که مردم یمن را به خاک و خون کشیده است، تصریح کرد: شلیک اخیر نیروهای مقاومت به خاک سعودی‌ها نشان می‌دهد انصارالله هر روز بیش از گذشته توانایی‌های بالقوه خود را بالفعل می‌کند و در آینده‌ای نه چندان دور معادلات  را در میدان جنگی تغییر خواهد داد.

کارشناس مسائل غرب آسیا در پایان خاطرنشان کرد: موشک‌های انصارالله هشداری برای حکام عربستان است تا  منطق را سر لوحه رفتار خود قرار دهند چراکه شکست در سوریه و عراق درس عبرت مهمی برای آنها بود. 

انتهای پیام/

پاسخ قاطع یمن به اقدامات تجاوزگرایانه عربستان سعودی + فیلم

برچسب ها: انصارالله ، یمن ، آل سعود ، موشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار