افزایش کارایی بانوان با توسعه ورزش

توسعه ورزش بانوان موجب افزایش نشاط در محیط کاری و افزایش کارایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور در مجتمع فرهنگی رفاهی خزر آباد ساری گفت: توسعه ورزش بانوان موجب افزایش نشاط در محیط کاری ، اداری و افزایش کارایی و راندمان می شود.

وی از حضور ۲۵ تیم در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: این اولین دوره از مسابقات بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور است و انتظار داریم که در مسابقات آینده همه استانها با برنامه ریزی شرکت کنند.

فرهمند پور با اشاره به اینکه ورزش بانوان در حوزه وزارت کشور توسعه خواهد یافت، گفت: دوره های بعدی مسابقات بهتر و وسیعتر برگزار خواهد شد.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده افزود: در دولت دوازدهم بکارگیری بانوان در سطوح مدیریتی در بعضی از استانها جهش چشمگیری داشته است و امیدوارم استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان به یک فرهنگ، باور و اعتقاد تبدیل شود.

 قابل ذکر است: در اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور ، سازمانهای تابعه و استانداری ها  که در دو رشته والیبال و دارت برگزار می شود بیش از ۲۲۰ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم دارت و ۱۰ تیم والیبال به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ م

ورزش عامل افزایش راندمان کاری بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار