خادمی مردم عشق شهید خوش لفظ بود

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: خدمت به مردم وخادمی آنها عشق شهید خوش لفظ بود.

خادمی مردم عشق شهید خوش لفظ بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه شهید خوش لفظ از یادگاران دفاع مقدس وموجب افتخار نظام جمهورس اسلامی است افزود: امنیت امروز این نظام مدیون  ایثارگری خوش لفظ وشهیدانی همچون شهید همدانی و حججی وسایر شهیدان این مرز وبوم است.

وی با بیان اینکه باید یاد آنها در جامعه زنده نگاه داشته شود ادامه داد: شهید علی خوش‌لفظ در دفا ع مقدس سال ها با عشق به امام حسین مردانه مبارزه کرد وبعداز پایان سال‌های دفاع مقدس با رنج و درد جانبازی و جراحات به جا مانده در جسم  و روحش زندگی را سپری می کرد ووی هر ساعت و ثانیه شهید می شد.

 خجسته اظهار داشت: باید گفت خوش لفظ  از یاران واقعی حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  است که تا آخرین لحظه عمرشان مطیع امر ولایت و پایبند به ارزش‌ها بودند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  به دیدار آخرش با شهید خوش‌لفظ اشاره کرد واظهار داشت: ملاقات من با این شهید والا مقام  چند روز پیش بود ، هنگامی که بربستر وی  حاضر شدم با آنکه حال مناسبی نداشت و نمی‌توانست سخن بگوید ضمن طلب حلالیت چندین بار گفت  نگذارید امام مان تنها بماند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: خوش لفظ وامثال او الگوی برای جوانان امروز ما است و همه ما باید برای قدردانی ازاین شهید بزرگ با  حضور درمراسم تشییع شهید خوش‌لفظ  قدردان ایثار گری وفداکاری اوو سایر شهدا  باشیم  چرا که شهدا سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی هستند.

اواضافه کرد: کتاب وقتی مهتاب گم شد الگویی مناسبی برای مردم بخصوص جوانان امروزی است  که با خواندن آن متوجه ایثارگری او و هم رزمانش  در هشت سال دفاع مقدس شوند.

انتهای پیام/ج

خدمت به انقلاب و مردم آرزوی شهید خوش لفظ بود

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.