فتاحی: زمین ورزشگاه دستگردی باید ترمیم شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی خیلی بد است و باید هرچه سریع‌تر ترمیم شود.

سعید فتاحی در گفت و گو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه دستگردی بیان کرد: متاسفانه زمین ورزشگاه دستگردی به هیچ وجه کیفیت مناسبی برای برگزاری رقابت های لیگ برتر ندارد. به همین دلیل امروز (یکشنبه) نامه ای را به باشگاه سایپا و مسئولان ورزشگاه دستگردی ارسال می کنم تا برای رفع نقایص این ورزشگاه اقدام کنند.

او ادامه داد: کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی افتضاح است و با این وضعیت تیم ها نمی توانند فوتبال بازی کنند. باید هرچه سریع تر این زمین ترمیم شود تا حق تیم ها ضایع نشود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: باشگاه سایپا باید هرچه سریع تر برای ترمیم این زمین اقدام کند در غیر این صورت باید ورزشگاه دیگری را به عنوان محل میزبانی دیدارهایش معرفی کند. شنیده ام در کنار حریفان سایپا، بازیکنان این تیم هم به کیفیت زمین اعتراض دارند که البته باید به آن ها حق داد.

فتاحی تصریح کرد: ابتدای فصل به تمام تیم ها فشار آوردیم زمینشان را درست کنند و به همین دلیل حتی ورزشگاه شهدای شهرقدس هم اکنون کیفیت خوبی دارد. به همین دلیل باید ورزشگاه هایی مانند تختی و دستگردی هم به کیفیت مطلوب برسند.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار