خجسته در اخطار قانون اساسی:

کالاهای قاچاق از زمین و آسمان وارد کشور می‌شود/تمامی صحبت‌هایم درباره آمار قاچاق مستند است

نماینده مردم همدان گفت: قاچاق کالا از مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می‌شود و منجر به بیکاری بسیاری از شاغلان شده است.

کالاهای قاچاق از زمین و آسمان وارد کشور می‌شود/تمامی صحبت‌هایم درباره آمار قاچاق مستند استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر خجسته نماینده مردم همدان در جلسه علنی امروز طی اخطاری با استناد به ماده 79 آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: با توجه به اینکه بحث مفاسد اقتصادی یکی از مطالبات اصلی مردم است و مقام معظم رهبری هم بر مقابله با آن همواره تأکید کرده‌اند، بنده در نشست خبری اخیر خود مواردی را مطرح کردم که همه آن موارد مستند است.

وی اظهار کرد: پس از انتشار موارد مذکور یکی از همکاران به بنده گفت: من در این باره با شما بحث دارم که به او گفتم مستندات من موجود است.

نماینده مردم همدان با تأکید بر اینکه آنچه مطرح کردم، همه بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی و مافیای گمرک و قاچاق سیستمی بود، تصریح کرد: قاچاق کالا از زمین و آسمان و از مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می‌شود.

خجسته با ابراز تأسف از اینکه قاچاق کالا منجر به تعطیلی کارخانه‌های ما و بیکار شدن بسیاری از شاغلان شده است، اظهار کرد: سخنان بنده در مخالفت با مردم و کارمندان گمرک نبود، بلکه در مخالفت با سیستم قاچاق و مافیای قاچاق و کسانی بود که به صورت سیستمی قاچاق را مدیریت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم غیور دلوار و تنگستان خودشان همواره مبارزه با مفاسد را در دستور کار داشته‌اند، افزود: ما مخالف 17 هزار و 482 اظهارنامه‌ای هستیم که در گمرک رها و مفقود شده است.

خجسته خاطرنشان کرد: ما مخالف مواردی هستیم که قریب به 5 هزار و 367 خودروی لوکس و پورشه و بنز و موارد دیگر وارد کشور شده است و در عین حال وزیر اقتصاد می‌گوید؛ آیا این خودروها بدون سفارش وارد کشور شده است؟!

علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به اظهارات این نماینده گفت: این مواردی که بیان کردید را به ما ارائه دهید تا در هیئت رئیسه مجلس پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار