امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد آذربایجان شرقی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان امضا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کلامی مدیرکل کمیته امداد استان و مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به‌منظور شناسایی استعدادهای دانش آموزان تحت حمایت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه اعتبار تفاهم‌نامه از زمان امضاء سه سال است، گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت، گسترش فرهنگ فعالیت جهادی، تهیه و تولید برنامه‌های آموزشی و فرهنگی و تربیت و اعزام مربی با رویکرد تربیت دینی و انقلابی از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی بابیان این که این تفاهم‌نامه در هشت ماده و 29 بند تنظیم‌شده است، افزود: ارائه خدمات به دانش آموزان تحت حمایت عضو اتحادیه، فراهم کردن زمینه استفاده اتحادیه از اردوگاه‌های کمیته امداد برای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و نیز همکاری در برگزاری طرح‌های نیکوکارانه از تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم‌نامه است.

وی خاطرنشان کرد: تولید نشریه دانش‌آموزی در صورت سفارش کمیته امداد، تدوین نظام فکری تربیتی منتج به تولید محصول، تولید محتوای فرهنگی تربیتی، برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان تحت حمایت و فراهم کردن امکان استفاده از ظرفیت سامانه مشاوره‌ای همراز از مهم‌ترین تعهدات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان طبق این تفاهم‌نامه است.

 

انتهای پیام/ش

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان امضاءشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار