انتصاب جدید؛

معرفی سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی زنان و زایمان خرم‌آباد

در مراسمی مدیر مرکز آموزشی درمانی زنان و زایمان عسلی خرم‌آباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بر اساس حکمی از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر زرگرانی به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی زنان و زایمان عسلی خرم آباد معرفی شد.

دکتر زرگرانی متخصص جراحی عمومی است و سابقه مسئولیت بخش جراحی مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد را در کارنامه دارد.

این حکم طی مراسمی در دفتر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به وی ابلاغ شد. در این مراسم از زحمات چند ساله دکتر علاءالدین شیخی رئیس سابق این مرکز تقدیر و تشکر شد.

پیمان آسترکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم عنوان کرد: دکتر شیخی یکی از مدیران با سابقه و فعالان مجموعه بهداشت و درمان استان طی ادوار متفاوت بوده است.

وی گفت: دکتر شیخی سابقه مدیریت در بخش های مختلف بهداشت و درمان را در کارنامه دارد و انصافا از مدیران توانمند دانشگاه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین در خصوص رئیس سابق مرکز آموزشی درمانی عسلی خاطر نشان کرد: به دلیل مسئولیت ایشان در سازمان نظام پزشکی و مشغله های دیگر تصمیم رئیس دانشگاه و معاونت درمان بر این بود که شاهد تغییراتی در مدیریت مرکز زنان و زایمان عسلی باشیم.

وی افزود: البته از دکتر شیخی انتظار داریم علاوه بر مشاوره های مدیریتی خود برای پیشرفت بهتر امور این مرکز آموزشی درمانی، در سایر مجموعه های درمانی دانشگاه به ما کمک کنند.

آسترکی در مورد دلیل انتخاب دکتر زرگرانی نیز گفت: با توجه به تخصص ایشان و شناخت قبلی از تجربه دکتر زرگرانی تصمیم بر این شد که ایشان انتخاب شوند.

وی ادامه داد: با بررسی هایی که صورت گرفت حضور یک متخصص جراحی در مرکز عسلی اجتناب ناپذیر بود و همین موضوع دلیل اصلی انتخاب دکتر زرگرانی بود.

همچنین در این مراسم فرزاد یوسفی به عنوان مدیر داخلی مرکز آموزشی درمانی زنان و زایمان عسلی منصوب شد. یوسفی کارشناس بیهوشی بوده و سابقه مسئولیت اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم آباد و معاونت فنی مرکز فوریت های پزشکی استان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/د

معرفی مدیر مرکز آموزشی درمانی زنان و زایمان خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.