روحانی در دیدار خانواده شهید شاهمیریان:

ملت ایران قدردان فداکاری شهدا و صبر خانواده‌های معظم آنها هستند

رئیس‌جمهور گفت: ملت ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا هستند.

ملت ایران قدردان فداکاری شهدا و صبر خانواده‌های معظم آنها هستند به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌ جمهور شامگاه امروز یکشنبه سوم دی‌ماه در آستانه میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال 2018 میلادی، با خانواده شهید «ادوین شاهمیریان» دیدار و تاکید کرد: ملت ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا هستند.

روحانی یکشنبه شب در این دیدار با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به این خانواده شهید ارمنی، گفت: این ایام، ایام سرور و شادی همه مردم ایران و جهان و بخصوص هموطنان ارمنی و مسیحی کشورمان و جامعه مسیحیان جهان است و خوشحالم که در چنین شبی دیدار با خانواده معظم یکی از شهدای ارمنی دوران دفاع مقدس انجام می شود.

رئیس جمهور در پاسخ به ابراز احساسات و قدردانی مادر شهید شاهمیریان بابت حضور وی در منزل آن شهید، اظهار کرد: این وظیفه ما و کمترین کاری است که در قبال شما خانواده‌های عزیز شهدا از دست‌مان برمی‌آید. شما فرزند دلبندتان را برای دفاع از کشور و ملت ایران تقدیم کرده‌اید و یقیناً نزد خداوند مقام و جایگاه بسیار بالایی دارید.

روحانی تصریح کرد: مردم ایران همواره هموطنان ارمنی خود را مردمانی امین، پرتلاش، صادق و درستکار یافتند که به وطن و کشور خود علاقه‌مند بوده و هستند و از همین‌رو جامعه ارامنه نزد ملت شریف ایران احترام و جایگاه بسیار بالا و والایی دارند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مردم ایران حضرت عیسی(ع) را نیز در کنار پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت نوح(ع) و حضرت ابراهیم(ع) و حضرت موسی(ع)، پیامبران اولوالعزم و بزرگ خدا می‌شناسند که برای انسان مایه خیر و برکت و سعادت بوده‌اند.

رئیس جمهور که در این دیدار از طرف حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، همراهی می‌شد، در پایان این دیدار لوح تقدیری به خانواده این شهید تقدیم کرد.

گفتنی است، شهید ادوین شاهمیریان در سال 66 و در منطقه میمک در سن 20 سالگی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار