آیت‌الله حیدری به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اساسنامه هیئت اندیشه‌ورز در دست تدوین است/خروجی فعالیت این هیئت تقدیم رهبر انقلاب می‌شود

/

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در مرحله تعیین اساسنامه، ساختار، شرح وظایف، اهداف و راهکارهای هیئت اندیشه ورز هستیم و در این زمینه از نظرات و افکار سایر اعضای خبرگان هم استفاده شده است. 

آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هیئت اندیشه ورز، اظهار کرد: هیئت اندیشه ورز چندی پیش تشکیل شد و جلسات آن به ریاست آیت‌الله جنتی منظم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مرحله تعیین اساسنامه، ساختار، شرح وظایف، اهداف و راهکارهای این هیئت هستیم و در این زمینه از نظرات و افکار سایر اعضای خبرگان هم استفاده شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کمیسیون‌های مختلف، جلساتی با محوریت موضوع اندیشه ورزی برگزار کرده‌اند، گفت: نتایجی که اعضای خبرگان در مورد این هیئت به دست می‌آورند در اجلاسیه اسفند مطرح می‌شود.

در اجلاسیه اسفندماه هیئت اندیشه ورز دائمی تشکیل می‌شود

آیت‌الله حیدری گفت: در اجلاسیه اسفند با نظر اعضای خبرگان هیئت اندیشه‌ورز دائمی تشکیل می‌شود و هیئت اندیشه‌ورز فعلی جنبه مقدماتی دارد.

وی تصریح کرد: هیئت اندیشه‌ورز کارگروه‌هایی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی در نظر گرفته و از کارشناسان خارج از مجلس خبرگان که اهل نظر، فکر و اندیشه هستند، بهره می‌بریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: با کمک کارشناسان اهداف کلی انقلاب رصد و میزان پیشرفت‌ها و پسرفت‌های آن تعیین می‌شود و راهکارهای پیشرفت هم مشخص خواهد شد.

هیئت اندیشه ورز فعلی 7 نفراند

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه خروجی فعالیت هیئت اندیشه ورز به محضر مقام معظم رهبری تقدیم می‌شود، اظهار کرد: اعضای هیئت اندیشه ورز فعلی 7 نفراند که هیئت رئیسه مجلس خبرگان آنها را انتخاب کرده‌اند.

وی گفت: هیئت اندیشه‌ورز دائمی را اعضای مجلس خبرگان در اجلاسیه اسفند انتخاب می‌کنند و جمعی از اعضا به عنوان هیئت اندیشه ورز فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار