سناتور آمریکایی: ترامپ برای پیروزی در انتخابات آتی باید رفتارهای خود را تغییر دهد

یک سناتور آمریکایی گفت اگر رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم بگیرد با سیاست‌های کنونی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی شرکت کند، شکست می‌خورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه ای‌بی‌سی نیوز، سناتور جمهوری‌خواه جف فلیک، یکی از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ معتقد است، رئیس جمهور آمریکا اگر بخواهد در انتخابات  ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) شرکت کند، قطعا با یک رقیب مستقل مواجه خواهد بود و احتمالا یک جمهوری‌خواه نیز برای آنکه به عنوان نامزد این حزب انتخاب شود، وی را به چالش خواهد کشید.

این سناتور در مصاحبه با‌ ای‌بی‌سی نیوز گفت: به اعتقاد من اگر رئیس جمهور بخواهد برای انتخاب مجدد تلاش کند و اگر بخواهد به همین شیوه ادامه دهد، موجب خواهد شد شمار زیادی از رای‌دهندگان که با وی مخالفند به سمت نامزد دیگری جذب شوند،  مگر آنکه او مسیرش را تغییر دهد.

فلیک در ادامه گفت: فکر می‌کنم او ( ترامپ) از یک نامزد مستقل و همچنین یک نامزد جمهوری‌خواه برای رقابت دعوت می‌کند.

این سناتور جمهوری‌خواه، که اعلام کرد قصد ندارد پس از پایان دوران نمایندگی‌اش در سنا در سال ۲۰۱۸ (1397) بار دیگر در انتخابات شرکت کند، رقابت رئیس جمهور با یک محافظه‌کار را حائز اهمیت خواند.

نماینده آریزونا در سنا با تاکید بر این که مخالفتش با برخی اقدامات رئیس جمهور آمریکا، پیروزی مجدد او در انتخابات سنا را دشوار می‌کند، افزود: این راه بسیار دشوار خواهد بود مگر آنکه شما بخواهید از رئیس جمهور حمایت کنید و چشم خود را بر روی رفتار‌های وی ببندید و من نمی‌خواهم اینگونه عمل کنم.

انتهای پیام/

ابراز تردید سناتور آمریکایی درباره پیروزی ترامپ در انتخابات 2020

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار