فقیهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

۹ دی ماه؛ زمان قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان‌/ هنوز تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت‌نام اخذ نشده است

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ۹ دی ماه، زمان قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان است.

۹ دی ماه؛ زمان قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان‌/ هنوز تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت‌نام اخذ نشده استمحمدرضا فقیهی‌ رئیس ستاد‌ عمره‌ و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات‌ دانشگاهیان‌ که از 25 آذر‌ماه در سایت لبیک‌ آغاز شده است‌ تا فردا‌ پنجم دی ماه‌ ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این مرحله‌ پنج گروه شامل‌ اساتید‌، دختران و پسران مجرد، متأهلین‌ و کارمندان دانشگاه‌ می‌توانند ثبت‌نام کنند.

رئیس ستاد‌ عمره‌ و عتبات دانشگاهیان گفت: در حال حاضر دانشجویان متأهل‌ بیشترین‌ متقاضیان  اعزام‌ در این دوره هستند که طی برآورد انجام شده‌ استان تهران 22 درصد ثبت‌نام کنند‌گان را به خود اختصاص داده است.

فقیهی‌ اظهار کرد: قرعه‌کشی این دوره‌ بعد از پایان زمان ثبت‌نام به صورت اینترنتی‌ انجام و نتایج آن 9 دی ماه جاری اعلام می‌شود.

وی در خصوص تمدید ثبت‌نام این دوره‌ گفت: در حال حاضر تصمیمی‌ در این باره اتخاذ‌ نشده است، نتیجه جلسه‌ای که قرار است برای این موضوع برگزار شود  از طریق سایت لبیک‌ به استحضار‌ دانشجویان خواهد رسید‌.

رئیس ستاد‌ عمره‌ و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: اعزام این دوره از اول بهمن امسال آغاز و تا پایان اردیبهشت‌ ماه سال آینده ادامه دارد که طی مدت زمان این دوره حدود 17 هزار دانشجو راهی عتبات می‌شوند.

انتهای پیام/

زمان قرعه‌کشی هجدهمین دوره عتبات‌ دانشگاهیان‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار