رئیس کمیته امداد امام خمینی گرمسار;

بهسازی مسکن مددجویان گرمساری

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان گرمسار گفت : عملیات بهسازی و مقاوم‌سازی ۴۰ واحد مسکونی مددجویان این شهرستان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن ویلان رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان گرمسار گفت : با توجه به وقوع زلزله برای هم‌وطنان کرمانشاهی برای جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی این نهاد طرح‌هایی را نسبت به بهسازی و مقاوم‌سازی منازل قدیمی افراد تحت پوشش اجرایی می‌کند.


وی با بیان اینکه از ابتدای سال 96 تاکنون بالغ‌بر 40 واحد مسکونی مددجویان این شهرستان بهسازی و مقاوم‌سازی شده است افزود : این طرح بااعتباری بالغ‌بر 520 میلیون ریال در گرمسار اجرایی شده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی گرمسار با اشاره به اینکه 8 واحد مسکونی در مناطق شهری برای خانواده‌های تحت پوشش این شهرستان خریداری‌شده است افزود: برای خریداری این منازل بالغ‌بر 205 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و اکنون 8 خانوار مددجو در مناطق شهری صاحب‌خانه شدند.


وی با تأکید بر اینکه 6 واحد مسکونی نیمه‌کاره نیز در راستای این طرح تکمیل و به مددجویان تحویل داده‌شده است گفت : بالغ‌بر 60 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این منازل از سوی کمیته امداد هزینه شده است.


ویلان با اشاره به ساخت یک واحد منزل مسکونی در یکی از روستاهای این شهرستان بیان کرد: این پروژه نیز بااعتباری بالغ‌بر 25 میلیون تومان احداث‌شده و اکنون به یک خانواده مددجو در این منطقه تحویل داده‌شده است.


وی با بیان اینکه درمجموع 15 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان صاحب‌خانه شدند اعلام کرد: بالغ‌بر 290 میلیون تومان اعتبار برای ساخت و تحویل این منازل هزینه شده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی گرمسار اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های این سازمان مردم‌نهاد، تا پایان امسال 4 واحد مسکونی دیگر نیز در دست‌ساخت است که به مددجویان تحویل داده می‌شود.


انتهای پیام / ه


مقاوم سازی و بهسازی 40 واحد مسکونی مددجویان گرمساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار