تمدید مهلت ارسال آثار در چهارمین جشنواره ملی شکوه شکیبایی

مهلت ارسال آثار در چهارمین جشنواره ملی حضرت زینب (س) شکوه شکیبایی تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار در چهارمین جشنواره ملی شکوه شکیباییبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به آخرین مهلت تعیین شده برای ارسال آثاربه جشنواره ملی شکوه شکیبایی گفت:در بخش فرهنگی، علاقه‌مندان می‌توانند تا ١٥ دی‌ماه آثار خود را به نشانی دبیرخانه ارسال کنند و در بخش هنری (نقاشی خط) نیز، این مهلت تا ٢٠ دی‌ماه تمدید شده است.

وی از دریافت بیش از ٣٥٠ اثر در دو بخش فرهنگی و هنری جشنواره تاکنون خبر داد.

مقدم زمان برگزاری این جشنواره را طبق برنامه زمانبندی شده، هم‌زمان با میلاد بانوی بزرگ کربلا، حضرت زینب (س) از ٣٠ دی‌ماه تا دوم بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت : کتاب آثار منتخب جشنواره سال گذشته نیز در دست چاپ است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان جشنواره امسال در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که بخش فرهنگی در قالب شعر، داستان و دلنوشته (فارسی و ترکی) و بخش هنری نیز در قالب نقاشی‌خط است.

 مقدم به هدف از برگزاری این جشنواره اشاره کردو گفت: و ترویج فرهنگ منور حسینی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی  مرتبط با سیرة ائمه معصومین به ویژه پیام‌آور عاشورا حضرت زینب کبری (س)، شناخت ابعاد شخصیتی و رفتاری حضرت زینب (س)، نگاه زیباشناختی حضرت زینب (س)، ازجمله اهداف این جشنواره است.
انتهای پیام/ر

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شکوه شکیبایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.