جاده کندوان جمعه ۸ دی یک طرفه می‌ شود

محدودیت‌ های ترافیکی امروز چهارشنبه ۶ دی در مازندران

محدودیت‌ های ترافیکی پایان هفته از امروز چهارشنبه ۶ دی تا شنبه ۹ دی در مازندران اعمال می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده کندوان ساعت ۱۷ جمعه ۸ دی از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌ شود، گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۶ دی تا ساعت ۶ روز شنبه ۹ دی از جاده‌ های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده تهران، سمنان، مشهد و برعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۸ دی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۸ دی از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد کلیه تریلر‌ها کماکان در جاده هراز ممنوع است، گفت: تردد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۶ دی و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ دی از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۸ دی از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

انتهای پیام/ م

آغاز محدودیت‌ های ترافیکی ۴ روزه از امروز ۶ دی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار