لحظه به لحظه با بورس:

شاخص بورس در ارتفاع ۹۷ هزار واحد ایستاد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۵۳.۲۵۳ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۸۹۹ واحدی رسید.

تالارشیشه‌ای سزپوش شدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۷.۲۱۴ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۳۶۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۴۱۰ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۱۸۳ میلیون سهم طی ۳۵ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فارس، فملی، شتران با روند صعودی و نماد فولاد، خودرو، فولاژ، کچاد با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۶۰.۸ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۹۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۱۹ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۷ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

کاهش شاخص بورس در میانه معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۱۱.۱۳۲ واحدی به پله ۹۸ هزار و ۲۰ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۶۰۹ میلیون سهم طی ۸۷ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فارس با روند صعودی و نماد کچاد، تاپیکو، فولاد، خودرو، شبندر، کگل با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۱۰.۱۳ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۸۳ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۸۱۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۷۳ میلیون سهم طی ۲۸ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۵۳.۲۵۳ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۸۹۹ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۸۸۷ میلیون سهم طی ۱۱۶ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فارس با روند صعودی و نماد فولاد، کچاد، تاپیکو، خودرو، شبندر، شپنا با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۱۰.۱۴ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۸۲ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۶۰ میلیون سهم طی ۳۸ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار