سروش در نطق میان دستور:

آلودگی هوا در حال رقم زدن مرگ تدریجی میلیون‌ها انسان است/در برخی وزارتخانه‌ها مدرسه پیرمردها درست کرده‌ایم

نماینده تهران گفت: محیط زیست و آلودگی هوا به خصوص در تهران در حال رقم زدن مرگ تدریجی میلیون‌ها انسان است لذا توجه به آن خواسته جدی مردم است.

آلودگی هوا در حال رقم زدن مرگ تدریجی میلیون‌ها انسان است/در برخی وزارتخانه‌ها مدرسه پیرمردها درست کرده‌ایمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ابوالفضل سروش نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در نطق میان دستور اظهار کرد: با انتظاری که مردم از مجلس و نمایندگان دارند در حقیقت راه پیشرفت و تعالی را به ما نشان می‌دهند.

وی افزود: ما نمایندگان با راه و رسمی که در پیش گرفته‌ ایم بیشتر وقت صرف می کنیم و نمی توانیم تاثیر زیادی بر زندگی مردم داشته باشیم، چقدر از ما همه روزه درگیر این سوال مردم هستیم که در مجلس چه کاری انجام می‌دهیم و چرا مشکلات حل نمی‌شود لذا به همکارانم و هیئت رئیسه و ریاست مجلس پیشنهاد می‌کنم نظام جلسات مجلس تغییر کند و مشکلات و چالش‌های بزرگ کشور اولویت‌بندی شود.

سروش تصریح کرد: از آقای لاریجانی تقاضا دارم در زمان ریاستشان تغییر در جلسات را در راستای حل مشکلات مردم به نام خود در تاریخ مجلس به ثبت برسانند.

نماینده مردم تهران بیان کرد: عبور از مشکلات و رکود، ایجاد رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم نیازمند استفاده از تجارب موفقیت‌آمیز دیگران دارد لذا از دولت تقاضا دارم از تجربیات موفق دولت‌های پیش استفاده کند.

وی ادامه داد: محیط زیست و آلودگی هوا به خصوص در تهران در حال رقم زدن مرگ تدریجی میلیون‌ها انسان است لذا توجه به آن خواسته جدی مردم است که در این راستا استفاده از خودروهای برقی و تقویت حمل و نقل عمومی و فرماندهی واحد باید در راس برنامه‌ریزان کاهش آلودگی هوا و محیط زیست قرار بگیرد.

سروش تاکید کرد: داشتن احزاب قدرتمند زمینه‌ساز مجلس و دولت‌های قدرتمند خواهد بود لذا از مجموعه نظام انتظار می‌رود برای کارایی و موفقیت‌ بیشتر مجلس و دولت‌ها به تحکیم تحزب در کشور کمک کنند.

نماینده مردم تهران اذعان کرد: تعطیلات بیش از حد در کشور بلای جان اقتصاد و به خصوص اقتصاد مقاومتی شده است و با افکار مختلفی که در مجلس و دولت وجود دارد امیدوارم با ارائه طرح و لایحه‌ای منسجم این مشکل حل شود.

وی گفت: اوایل انقلاب با استفاده از پتانسیل جوانان از گردنه‌های اوایل انقلاب عبور کردیم چرا اکنون می‌ترسیم که مدیریت‌ها را به جوانان واگذار کنیم؟ جوانان انگیزه، قدرت، خلاقیت و طراوت بیشتری دارند و چرا در برخی وزارتخانه‌ها و مراکز مدرسه‌ پیرمردها درست کرده‌ایم؟

سروش اظهار کرد: اگر روزی اختیار تصمیم‌گیری داشتم در کابینه و انتصاب مدیران کشوری استفاده از جوانان را در اولویت جدی قرار می‌دادم. پیشنهاد اکید دارم که افزایش قیمت‌ها با افزایش حقوق در ابتدای سال همراه باشد همچنین از افزایش قیمت در طول سال جلوگیری شود.

نماینده مردم تهران افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب تمامی مشکلات این کشور را به لطف خدا پشت سر خواهیم گذاشت و استکبار و اذهان داخلی و خارجی بدانند که با تشکیل اتاق‌های فکر و لجن‌پراکنی های فراوان و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی نمی‌توانند خللی در اراده و همت مردم در راهی که برگزیدند، ایجاد کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شک نکنید پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر (عج) خواهد رسید و دوباره تاکید می‌کنم ملت با ادامه نهضت امام خمینی (ره) در این کشو با ظهور حضرت حق به تماشا خواهند نشست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار