اسدی خبر داد

تهیه و توزیع نقشه‌های جیبی شناسایی نقاط امن اضطراری محلات 29 گانه منطقه 5 پایتخت

شهرداری منطقه 5 با همکاری ستاد مدیریت بحران شهر تهران به منظور اطلاع رسانی به شهروندان و آموزش مقابله با بحران، اقدام به تهیه و توزیع نقشه جیبی شناسایی نقاط امن اضطراری محلات 29 گانه کرد.

تهیه و توزیع نقشه‌های جیبی شناسایی نقاط امن اضطراری محلات 29 گانه منطقه 5 پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدی شهردار منطقه 5 با اعلام آمادگی کامل تمام سوله‌های بحران و مراکز ورزشی در نواحی 7 گانه از تهیه نقشه های جیبی تخلیه امن اضطراری در منطقه 5 خبر داد و اظهار کرد: در پی زلزله های اخیر استان تهران به منظور اسکان مناسب شهروندان، اقدام به تهیه نقشه جیبی و قابل حمل برای تک تک محلات و توزیع آن‌ها به صورت پلاک به پلاک و آموزش چهره به چهره از طریق گروه های دوام کرد. در این نقشه ها محل های تخلیه امن و نقاط پناه گیری و مراکز اسکان اضطراری ، کمک های اولیه، توصیه های ایمنی و مسائلی که در زمان وقوع زلزله مورد نیاز شهروندان است، تشریح شده است.

شایان ذکر است؛ توزیع نقشه های جیبی از محله شهرزیبا با تیراژ 30 هزار نسخه آغاز شده و به زودی در تمامی محلات عملیات توزیع آن ها انجام می شود.

اسدی تاکید کرد: این نقشه ها به صورت محله به محله تهیه، چاپ و به دست خانواده‌ها می رسد. شهروندان از طریق سرای محلات و سایت www.tehran.ir می توانند نسبت به تهیه نقشه های جیبی اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار