کارن همایونفر موسیقی "به وقت شام" را می‌سازد

کارن همایونفر آهنگساز نام آشنای سینما و تلویزیون کشور قرار است موسیقی جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا را بسازد.

کارن همایونفر موسیقی به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارن همایونفر آهنگساز 48 ساله کشور که تا حال فیلم‌های زیادی در سینما و تلویزیون را آهنگسازی کرده است، قرار است موسیقی فیلم سینمایی "به وقت شام" را که جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا است، بسازد. وی در گذشته نیز برخی از آثار حاتمی‌کیا مانند بادیگارد، گزارش یک جشن و حلقه‌ی سبز را آهنگسازی کرده بود. همایونفر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را اعلام کرد.

به وقت شام فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا، به تهیه کنندگی محمد خزاعی و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است. هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند. تعدادی بازیگر ایرانی و به همراه آن‌ها، جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش میکنند. "به وقت شام" فیلم روایتگر داستان هواپیمای کمکی ایران برای سوریه است که برای فرود در فرودگاه دمشق دچار مشکل میشود و به موضوع شکل‌گیری تکفیری‌ها میپردازد.

همایونفر در اینستاگرام به دو زبان انگلیسی و فارسی نوشت:

ترجمه متن انگلیسی؛
"بزرگترین تولید سینمایی ایران در سال جاری
به وقت شام همراه با ابراهیم حاتمی‌کیا
بیشک او بهترین کارگردان ما در ژانر خاص خودش است
یک تولید واقعاً بزرگ، نفسگیر و شاهکار در رزومه خودش
و همچنین بزرگترین ارکستر و پیچیدهترین کار من در یک فیلم ویژه
هرگز، هرگز این فیلم را از دست ندهید.

کارن همایونفر موسیقی

متن فارسی؛
"(به وقت شام)
با ابراهیم حاتمی‌کیای عزیزم. روزهای سخت ودشوار آمادهسازی فیلمی که بی شک بزرگترین و پیچیده ترین و بی پروا ترین تولید سینمایی ایران است. نفس ها را حبس کنید.
امیدوارم پنجمین همکاری مان سینمای جدی ایران را سیراب کند. هنگام ساخت بادیگارد گفته بودم با ساخت یافته ترین ساخته ی او مواجه هستیم اکنون بی اغراق می گویم با نفس گیرترین فیلم سینمای ایران که با گروه سوپر حرفه ایش کم از تولیدات هالییوود ندارد. سخت ترین موسیقی که کار کردیم مونتاژ و صدای فوق العاده و گروه بازیگران ایرانی و غیر ایرانی عالی و جلوهای ویژه و میدانی و قصه ای که تماما واقعی ،مستند و نفس گیر است. فیلم اینروزهاست و دغدغه های امروز ما... فیلمی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران و منطقه ی پرالتهاب ما."

کارن همایونفر موسیقی

انتهای پیام/

کارن همایونفر آهنگساز به وقت شام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.