سهرابی مطرح کرد؛

حضور دستگاه‌های نظارتی برای رفع مشکلات آزادراه تهران – شمال

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک استان تهران گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک حدود 2 سال در پروژه آزادراه تهران – شمال حضور دارد و اقدام به ارزیابی کیفیت خاک در این پروژه می‌کند.

حضور دستگاه‌های نظارتی برای رفع مشکلات آزادراه تهران – شمالبه گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام سهرابی مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک استان تهران امروز (چهارشنبه 6دی) در نشست خبری خود با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک از زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی به شمار می‌رود، اظهار کرد: این مجموعه دولتی اقدامات لازم را در راستای فعالیت‌های دانش‌بنیان طراحی می‌کند.

وی افزود: رسالت کار این آزمایشگاه ارزیابی کیفی پروژه‌های عمرانی همراه با آزمایش‌های بین‌المللی است.

سهرابی تأکید کرد: گستردگی کار آزمایشگاه در سطح کشور و ایجاد شعبات مختلف در شهرستان‌ها برای بهبود کیفیت خاک است.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک استان تهران با اشاره به ورود این آزمایشگاه به پروژه‌های آزادراهی، ریلی و راه‌ها، گفت: این آزمایشگاه حدود 400 تا 450 پروژه بخش خصوصی را در دست اقدام گرفته و تمامی پروژه‌های عمرانی دولتی استان تهران را کنترل می‌کند.

وی مهمترین پروسه در دست اقدام را قطعه یک پروژه آزادراه تهران – شمال و قطعه 3 کمربندی کنارگذر جنوبی تهران و خط یک، 3 و 6 مترو، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و مهرآباد مطرح کرد و گفت: در پروژه آزادراهی تهران – شمال، آزمایشگاه کیفیت خاک این پروژه‌ را ارزیابی می‌کند و با استفاده از نیروهای متخصص سعی در اطمینان کیفیت پروژه را دارد.

سهرابی اظهار کرد: در پروژه تهران – شمال تجهیزات لازم را برای رویه بتنی آزادراه مستقر کرده تا کیفیت را کنترل کنیم.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک استان تهران، تصریح کرد: بعد از ارزیابی کیفیت، مشکل موجود در پروژه را به مجریان طرح معرفی کرده و دستگاه‌های نظارتی را برای پیگیری رفع این مشکل معرفی می‌کنیم.

وی تأکید کرد: آزمایشگاه فنی و مکانیکی خاک حدود 2 سال در آزادراه تهران – شمال مستقر است و در جهت کیفیت تمامی خاک‌ها اقدامات گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

تعیین کیفیت خاک در پروژه آزادراه تهران – شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار