مشاور استاندار فارس خبر داد؛

درمان اقتصاد کشور با راهکار اقتصاد دانش بنیان

اقتصاد دانش بنیان راهکار درمان اقتصاد کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛آیت‌الله رزمجو مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه‌ها در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی شهرستان جهرم با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان راهکار درمان اقتصاد کشور است، خواستار همکاری جامعه دانشگاهی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای تولید ثروت از دانش شد.

وی بیان کرد: توسعه با تکیه بر علم و فناوری و دانشگاه به‌دست می‌آید و مسیر واقعی توسعه مسیری است که متخصصان آن‌را به عنوان توسعه پایدار تعریف کرده و پاسخگوی نیاز امروز جامعه و مدافع حقوق نسل‌های آینده باشند.

مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه‌ها با بیان اینکه با تصمیمات روزمره، نمی‌توان کشور را با کشور‌های توسعه یافته دنیا هم طراز کرد افزود:امروز درمان کشور ما اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان و حرکت از اقتصاد نفتی به سمت افتصاد دانش بنیان بوده که از مسیر دانشگاه‌ها می‌گذرد.

رزمجو ادامه داد: اقتصاد دانش بنیان متکی به درون و جامعه دانشگاهی است و در این راستا از دانش و فناوری روز دنیا باید استفاده کرد، زیرا بدون توجه به علم تکنولوژی در دنیا و تلفیق درون‌زایی و برون‌گرایی توسعه حاصل نمی‌شود.
انتهای پیام/ت

اقتصاد دانش بنیان راهکار درمان اقتصاد کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار