استقلال شفر مدعی قهرمانی لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال پس از ورود وینفرد شفر دچار تغییر و تحولات اساسى شد.

استقلال شفر مدعی قهرمانی لیگ برتربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از برکنارى علیرضا منصوریان و دستیارانش، وینفردشفر توانست در راس کادر فنى تیم فوتبال استقلال قرار گیرد و او با در خواست حضور طاهرى، ساشا و ساناک در کادرش توانست استقلال قعر جدولى را همان طور که گفته بود پله پله به بالاى جدول برساند.

 استقلال تهران در روند نتایج خوبش با وینفرد شفر با سه گل استقلال خوزستان را در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در اهواز شکست دهد تا جمع امتیازات خود را به ۲۶ برساند.استقلال با حضور شفر توانسته جمع گل‌های زده را به عدد ۱۴ برساند.

آبى‌های پایتخت همچنین با یک گل خورده در ۹ دیدار لیگ برتر با حضور شفر سرمربی آلمانی موفق شدند هشتمین کلین شیت خود را نیز ثبت کنند.شفر در ۹ دیدار توانسته ۵ برد، سه تساوی و یک باخت را براى تیمش رقم بزند.

آبی پوشان در ابتداى فصل با سرمربیگرى منصوریان در ۷ بازى توانسته بودند ۵ امتیاز کسب کنند و این در حالى است که استقلالى‌ها با شفر از هر 2 بازی ابتدایی نیم فصل 6 امتیاز کس کردند و جمع امتیازات ۲ بازی با شفر از ۷ بازی با حضور منصوریان هم بیشتر است.

استقلالى‌ها اکنون با کسب ۳ امتیاز در دیدار مقابل استقلال خوزستان ۲۶ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

عملکرد شفر در استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
رئال 14 تا با بارسا اختلاف داره همه میگن لیگا برای رئال تمومه بعد اینجا با یه بازی بیشتر و دوسه تا بازی با تیمهای درحال سقوط میشه مدعی قهرمانی.والله عجایب روزگاره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۷ دی ۱۳۹۶
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۷ دی ۱۳۹۶
مدعی قهرمانی؟؟؟؟؟؟؟؟جوک نگو
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۷ دی ۱۳۹۶
باشد
آخرین اخبار