گلبالیست‌های جهرمی یکه تازدور اول سوپر لیگ کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم با اشاره به پیروزی‌های پیاپی تیم گلبال نابینایان جهرم از صدرنشینی مقتدرانه این تیم در دور نخست رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرحیم خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم در جهرم با بیان اینکه تیم گلبال نابینایان جهرم با اختلاف ۵ امتیاز عنوان تیم نخست دور رفت بازی‌های سوپر لیگ گلبال باشگاه‌های کشور را به‌دست آورد، گفت: تیم جهرم در سومین رقابت خود به مصاف نماینده خوزستان رفت و با نتیجه ۷ بر ۴ مقتدرانه از سد این تیم گذشت.

وی افزود: تنها نماینده استان فارس در چهارمین رقابت خود موفق به شکست تیم منتخب اردبیل با نتیجه ۴ بر ۳ شد.

خداجو با بیان اینکه ابابصیر اصفهان نیز نتوانست در برابر تیم جهرم امتیاز کسب کند، گفت: پنجمین پیروزی پیاپی تیم گلبال جهرم در مسابقات سوپر لیگ گلبال نابینایان کشور با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل تیم ابابصیر اصفهان رخ داد تا این تیم اصفهانی هم در برابر نماینده فارس حرفی برای گفتن نداشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم با بیان اینکه تیم گلبال جهرم با ۱۶ امتیاز و بدون شکست در صدر جدول مسابقات گلبال لیگ کشور قرار گرفت، ادامه داد: تیم جهرم در آخرین بازی خود در حالی به مصاف کیهان‌بد تهران رفت که با توجه به پیروزی‌های پیاپی، یک دیدار تشریفاتی برای نماینده فارس محسوب می‌شد و این دیدار با تساوی ۴ بر ۴ خاتمه یافت.
انتهای پیام/ر

صدرنشینی گلبالیست‌های جهرمی در دور نخست رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار