مدیرحوزه های علمیه سراسرکشور؛

تبریک آیت الله اعرافی به پاپ به مناسبت فرارسيدن سال نو میلادی

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور به مناسبت فرارسيدن ميلادحضرت عيسی مسيح و عید سال نو میلادی به پاپ تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله اعرافی،مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عید سال نو میلادی را به پاپ تبریک گفت .متن به شرح ذیل است:

عالی‌جناب پاپ فرانسیس
رهبر محترم کاتولیک‌های جهان
با سلام و تحیت

بسيار خرسندم که فرارسيدن ميلاد فرخنده حضرت عيسی مسيح و آغاز سال جديد ميلادي 2018 را به جنابعالی و همکارن محترمتان در واتیکان، همه يکتاپرستان گیتی و تمامي مسيحيان جهان بویژه به جامعه عزيز مسيحيان ايران تبريک عرض نمایم.

اینجانب به نمایندگی از دو مرکز بزرگ علمی جهان تشیع، حوزه های علمیه ایران و همچنین جامعة المصطفی العالمیة در شهر مقدس قم و همچنین عمل نهادن به نص صریح قرآن کریم در دستور به تعامل بین ادیانی، از این فرصت سود برده و دست دوستی و همکاری شما را در اهتمام ویژه به دیدگاه‌های متعالی الهی و بشردوستانه جناب‌عالی و مواضع عدالت‌خواهانه و بویژه گفتگو و تعامل میان دینی به گرمی می‌فشارم. ضمن تاکید بر جایگاه دین، معنویت و عقلانیت در گره‌گشایی معضلات معاصر بشریت و زمینه سازی صلح و عدالت جهانی، آمادگی این دو نهاد را برای تشریک مساعی بیشتر در جهت تعامل و همکاری های همدلانه و علمی بین الادیانی اعلام می‌دارم. امیدوارم به حول و قوه الهی، فرصتی مناسب جهت ملاقات با حضرتعالی در سال 2018 جهت گفتگوی بیشتر پیش آید.

از خداوند متعال، ضمن آرزوی سلامتی جنابعالی و توفیق روزافزون برای تمام مسیحیان عزیز در راستای ترویج رسالت پیامبران الهی، آرزوی سالی مملو از صلح و آرامش را برای تمام ابناء بشری مسألت دارم.

علیرضا اعرافی

انتهای پیام/ح

تبریک آیت الله اعرافی به پاپ به مناسبت میلادحضرت عیسی مسیح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار