9 دی باطل‌السحر یک گسل‌‌ سیاسی شد

یک کارشناس سیاسی حماسه 9 دی را باطل السحر فتنه و توطئه ای بزرگ علیه کشور خواند.

9 دی باطل‌السحر یک گسل‌‌ سیاسی شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا مقدم فر با اشاره به جریانات حادث شده در پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اظهار داشت: این بزرگترین سناریوی بود که پس از گذشت سی سال از عمر نظام جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان ما طراحی شد. به این معنا که دشمن توانست برای اولین بار با نفوذ در گسل های ایجاد شده در فضای سیاسی داخل کشور این گسل ها تحریک و علیه نظام اسلامی به حرکت درآورد.

وی افزود: این اولین باری بود مسئولینی که در سه دهه گذشته همراه با انقلاب بودند و در ترازهای بالای کشوری همچون نخست وزیری و یا نمایندگی حضرت امام(ره) و در ریاست مجلس قرار داشتند، توطئه بدخواهان نظام توانست آنها را در یک جریان سیاسی ضد جمهوری اسلامی ایران همراه کند و متاسفانه برای اولین بار خواست این مسئولین با خواست دشمنان و رسانه های مورد حمایت آنها یکی شد.

مقدم فر تصریح کرد: هم زبانی برخی جریان های سیاسی آن مقطع با استکبار سناریوی صریحی بود که مسئولین، سپس نخبگان سیاسی و مردم را مورد آماج خود قرار داد. در ابتدای امر اقرار بود جریان های خارج نشین مردم را با کشاندن به خیابان ها علیه نظام بشورانند و با ابزار رسانه های خارجی و میدان داری برخی در داخل عملا یک جنگ نرم تمام عیار علیه ما بوجود آوردند.

وی با بیان در نهایت پس از غبار آلوده شدن فضای سیاسی کشور عظمت یوم الله نهم دی سال 88 توانست اهداف سناریوی فریب و تبلیغات دروغ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه کشورمان را خنثی کند، گفت: حضور پر شور مردم در نهم دی درست نقطه مقابل توطئه دشمنان قرار گرفت چون اساسا قرار بود همین مردم کانون اصلی رسیدن دشمنان نظام به مطامع خویش باشد. اما عملا راهپیمایی مردم در این سال متشکل از همه گروه ها و آحاد جامعه سحر و دسیسه دشمنان نظام را با اقدام به هنگام و بصریت مثال زدنی برای همیشه باطل کرد.

مقدم فر در خصوص پیام نهم دی برای بیگانگان خاطر نشان کرد: امروز باید دوستان و دشمنان خارج از کشور بدانند بزرگ ترین سناریوهای فریب هم توسط آگاهی و بصیرت این مردم خنثی خواهد شد و پیام نه دی نشان داد مردم ما پیروز میدان جنگ نرم دشمن هستند و اعتقاد مردم به امام –رهبری و انقلاب دشمنان را با شکستی سنگین مایوس کرد.

مشاور رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: نه دی برای شرایط کنونی کشور حامل این پیام است که اگر دشمن را از درب منزلمان که میهمن مان است بیرون کنیم از پنجره وارد خواهد شد و مادامی که نظام اسلامی ایران به پشتوانه مردم در مسیر اصلی خود حرکت می کند بدخواهان دست از دسیسه چینی برنخواهد داشت.

وی افزود: حرکت انقلابی مردم در دی ماه 88 بیانگر این مهم است که در فتنه های آینده ای هم که توسط دشمن طراحی خواهد شد، نهم دی الگو و مدل بسیار کارآمدی برای دفع شر آن از سر این کشور است و به روشنی بیان کرد هیچ تحریکی مردم را از مسئولین خود ناامید نمی کند. لذا همه ساله باید ما با نگاه عمیق و تحلیل درستی از آن نگهبان دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی خود باشیم.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.